Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esmeralda schreef:@nadine het is een gebrek aan een goede hoge, brede, passende trailer. Op stal zijn ze allemaal net te klein. Dat werkt niet. En een passende steeds huren is een dure grap.
We zien wel, wonderen zijn de wereld niet uit
Selka schreef:Zou goed kunnen inderdaad Nadine.
Vorige ritje was 5 minuten naar de binnenbak dus hopelijk helpt dat iets. Volgende ritje wordt bos en dat vindt meneer een feestje.
Jammer dat je uit de richting zit Es. Ik heb de grootste ifor gekocht en dat is echt heel fijn met die kastelen van paarden.
anoukwendy schreef:Ik had zo graag meegewild! Lijkt me wel vet men zoveel shires bij elkaar!!
VogeltjeM schreef:Inderdaad... ik heb Janus komende januari alweer 8 jaar. En het begon allemaal met jullie hier in het topic
Esmeralda schreef:VogeltjeM schreef:Inderdaad... ik heb Janus komende januari alweer 8 jaar. En het begon allemaal met jullie hier in het topic
Had hem zo keurig voor je gepoetst. Nou dan gaan we bij hem kijken hoor. Kop vol stro en zo.n hoofd oww sorry. Weet het nog wel. Kate dr grote vriend op de weide. Hij kwam dr altijd ophalen als ze in dr uppie de wei in liep