Ooo... naja ik hoop dat deze Amigo het wel goed doet want 4 keer Divoza voor 1 deken vind ik te veel van het goede, tegen de tijd dat ik een goede heb kan ze onder de 150 grams staan. (Die ik ook nog moet aanschaffen, help?!)
Pagony kan Sterre niet dragen, is ze te breed voor bij de borst. Hoop dat deze Amigo wel past, ga morgen passen. Mocht deze ook niet passen koop ik een 150 gram, dan maar geen 0 gram, komt volgend jaar wel dan xd
Hoop dat de amigo past bij Sterre. Vriendin heeft dezelfde amigo als ik, haar paard is weer heel anders gebouwd dan die van mij, maar bij beide paarden zit de amigo mooi. Er lopen dan ook geen naden over de deken en van voren zitten ze ook goed. We hebben beiden niet de smalste paarden, dus ik heb goede hoop voor je.
Bedankt! Heb op ITP een topicje van hem gemaakt. Ben heel trots op mijn kleine barockje
Ik heb voor Rock nu alleen nog een zweetdeken (die hij nog niet omkan ivm groenheid zadeldekje was laatst al heuullll eng), maat was een beetje op de gok dus. Deze winter mag hij sowieso laten zien hoeveel vacht hij krijgt, als hij het koud heeft schaf ik een deken aan. Volgend jaar verwacht ik wel dat het dekenwerk danwel scheren wordt als hij helemaal in training is.
Calimero_
Geplaatst: 28-09-15 16:17
Laat ik me hier ook maar eens melden aangezien ik nu 3 weken een knappe kruising Fries thuis heb staan. Hij komt bij dezelfde fokker weg als Leo haar knappe Rock-It. Hij is ook gecastreerd en is samen met een klein Friesje uit dezelfde kudde bij ons thuis gekomen. Helaas weten ook wij geen afstamming maar dat maakt hem niet minder leuk.
Zijn benen lijken zoveel langer Ik weet ook niet precies hoe groot Rock is, denk ook tegen de 1,45 maar zeker niet groter. Hij zal nog wel wat groeien.
Als ik naast hem sta gok ik dat hij net iets groter is, ergens tussen de 1.45 en 1.50. Maar hij is zeker niet groter dan dat. Hij oogt veel groter in beweging als op stand.
Afgelopen zaterdag ben ik naar een dag vol clinics geweest. Glimworm Belle werd alom bewonderd hahaha.. "So zeg, heb je er de polijstmachine overheen gehaald ofzo?" (yup, was een man hihi) Maar Belle heeft zich echt goed gedragen. Heel trots op haar. Het doel van deze dag was voor mij een braaf en rustig paard houden en dat is gelukt!
Zijn jullie barock pinto's ook zo enooooorm kijkerig? Heb echt geen motivatie meer om te rijden (lees: trainen) laatste tijd. Het gaat elke keer bagger. Vandaag heb ik gewoon een halfuur lopen martelen en toen lukte het nog niet en ben ik maar op buitenrit gegaan, wat ze trouwens perfect deed. Raar paard.
Die van mij heeft alleen een grote ezel angst, verder tot nou toe niet heel snel onder de indruk. Ik hoop ook dat dat een beetje zo blijft want ben eigenlijk deze keer bewust niet meer voor een Arabier gegaan.. haha.
Ja, ik heb inderdaad een hele grote bonte arabier.
Esaqar
Geplaatst: 30-09-15 17:01
Hahaha Calimero, dan hoop ik dat deze rustiger is. Ster is ook soms net een arabier, maar dan een dikke, bolle, lompe arabier ;d Ging ook bewust niet voor een kwpn'er omdat die wat drukker kunnen zijn en je die wat minder snel een week stil kan laten staan (dit verschilt natuurlijk wel per kwpn'er... maar goed.) en Ster was zo heeerlijk sloom met proefrijden... had wel verwacht dat het wat bij zou trekker... maar ZO ERG.
Haha, wie weet heb ik me daar toch wat op verkeken. Maar was ook super blij met mijn arabieren dus ook al is hij precies zo, ik zal hem er niet minder leuk om vinden!