Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cyrina schreef:Branka, 14 is niet oud hoor. Bobby is al weer 16, maar in de bloei van zijn leven, hij is nog nooit zo sterk geweest en heeft zich de afgelopen 2 jaar nog even een totaal nieuwe rijstijl bijgeleerd + nog allemaal extra dressuuroefeningen.
cloris schreef:Branka, jou zie ik vermoedelijk morgen wel bij de Steenen Kamer
tsjilly schreef:
ff een testje celine met haar nieuwe laarzen
gaaf he blitzkikker hahaha
lakshmi schreef:Hoi allemaal..
Vandaag is er iemand wezen kijken voor Flavio, een vriend van de eigenaar van de club. Dit was echt een erg aardige man. Het is die man die de broer van Flavio ook heeft, en wil ze graag herenigen. Zijn paarden zien er allemaal prachtig uit, en hij behandeld ze ook erg goed. Flaaf zal niet voor het toerisme worden gebruikt, maar voor hemzelf. Het was wel even slikken, maar ik denk dat ik hem aan hem zal verkopen. Vind het erg moeilijk, maar als hij me drie centimeter lager had getrapt was ik misschien dood geweest, dus vind het echt erg moeilijk hem nu te vertrouwen. Daarnaast blijft hij hetzelfde proberen, het was dus geen eenmalig iets..
en een paard wat hij eventueel zou willen verkopen
Ze staat er maar mooi op! Tof! Wanneer krijgen we weer rijfoto's van jou? Ons Jackie Rakker sliep vroeger zo op schoot en dan met de tong uit het bekkie. Ook al zo'n idioot gezicht!
Frank keek in het begin even mee. Dat ging me toch goed!! Hij ging lekker over de rug lopen. Ter controle en voor het gevoel heb ik hem toen opgeraapt en korter gereden en daarna weer verlengd. Het ging superontspannen. Maar Sam is dan wel constant afgeleid. Ieder geluidje hoort ie dan. Maar hij had maar een korte ophouding nodig om weer bij de les te komen. Een heel goed ritje dus! Uiteindelijk dik 50 minuten lang en wat korter gereden. Echt een roze wolk! Ik hoop echt dat we dit ook kunnen tonen op concours. We verdienen een wp vind ik.
(hahaha jellie noemt hem ook lassi
* Echt behendigheid doe ik niet met hem, ik wil nog wel is naar zo'n hondenclub maar meestal spelen we gewoon zo op stal + hij gaat altijd mee op buitenrit
Mooi ponytje zeg!

en arme Omar, hopelijk weet die vent een beetje wat hij doet... En gek van Rafale, zal het ook maar eens navragen hier. Leuk dat jullie een reactie hebben
hoorde hier dat het een lastige tijd was, veel aanbieders wilden geen nieuwe reizen in het bestand opnemen vanwege de crisis. Hehe dan mag je pas echt aan het werk met uitmesten 
maar hij bevalt nu wel als je er af en toe opspringt dus? Het is idd toch wel het fijnst ieder een 'eigen' paard te hebben, je raakt toch meer op elkaar afgesteld, en bovendien kan je zo nog eens samen gaan rijden
Die man weet dat ik Flavio verkoop vanwege gedragsproblemen, maar hij ziet dat verder niet als een probleem (ik ben immers een vrouw, dus het is eigenlijk al logisch
) haha nee maar hij weet dus wel dat hij lastig kan doen, hij heeft het ook gezien dat hij Flaaf bovenop me probeerde te springen in de longeerring en hij heeft ons ook wel eens in de bak zien rijden. Hij heeft zijn broer ook, die ook een erg lastig karakter heeft, maar hij is gek op dat paard. Heel vreemd, ik heb ook nooit paarden zo veel wit in hun oog zien hebben als Flavio en zijn broer. Bijna permanent steekt er aan een kant wel een stuk wit uit. Dat paardje wat hij zou willen verkopen (is trouwens weer van zijn neef ofzo), lijkt leuk, ik ga hem zo eens rijden, gewoon om te proberen, maar wil niet een overhaaste beslissing nemen. Hij is wel iets kleiner dan Flaaf, maar wel lekker stevig. Schijnt vriendelijk in de omgang te zijn, maar wel lekker pittig om te rijden. Ik ben alleen zo lang, dikke 1.80, dus wil wel even zien hoe dat eruit ziet als ik erop zit. Hij leek op zich vrij groot voor hier, maar toch wat kleiner dan Flaaf dus.
hier doen ze een fantasia, zo heet die show, imitatie van een berberbruiloft met paardenraces, dan gaan ze er ook allemaal opstaan in galop enzo. Wat fijn dat Sam zo goed gaat de laatste tijd, binnenkort dus wedstrijd??
vond het een heel moeilijke beslissing, maar hij gaat naar een goed tehuis.

Daar hou ik echt niet van!
Ik hoop dat hij toch snel weer bijdraait!
Nooit meer in een vuilniszak doen dus! 
De paarden lopen hier ook altijd netjes in een rijtje achter elkaar aan. En de bomen, die moeten het hier helaas ook bezuren 

Wanneer gaan jullie, jullie eerste wedstrijd rijden 
Lekker buiten de deur eten, daar zijn shetjes goed in 
En helemaal super dat hij zich voorbeeldig heeft gedragen!
Alweer
haha
Dat is een zeker een mijlpaal! Wissels om de pas
Gaaf hoor!
Zo'n self-service-stal klink wel goed 
weer een projectje! Ik ben benieuwd 
en dan staat ineens je paard in de achtertuin, onee, in dit geval voortuin 
Ik had minstens verwacht dat hij dat ding eng zou vinden, maar nee hoor, ik kon hem zelfs op zijn rug leggen 

Ze waren al lang, maar nu helemaal!! Echt prachtig.
Leuk dat je de paardjes gaat verhuizen, is dat alleen voor de wintermaanden of ook in de zomer? Ik heb Suevo ook verhuisd, ik vind het super op mijn nieuwe stal en heb gisteren voor het eerst ook weer lekker kunnen draven en galoperen omdat ik nu tenminste een fatsoenlijke bodem heb!
Vroeger deed ik dat ook altijd met Dinkey: langs huis om wat te drinken te halen. Nu kan ik dat gelukkig weer!
Leuk dat Sam zo goed gaat!
Maar die laarzen is ook niet mijn ding hor 
Erg leuk ding, schattig hoor Basje er al lekker op. Maar vind die pown erg leuk!
Is je zadel nu inmiddels verkocht?
Afgelopen week was een beetje druk, vandaag ook weer een poets- en opruimdagje, zowel van paardenspullen als het huis soppen. Verder moet ik even langs Dink om zijn hoefje te weken in de soda, de smid was er gisteren en hij bleek ergens in gestaan te hebben waardoor hij nu een kleine zweer op zijn straal heeft. Heb er een animalintex verband omgedaan met watten en vet-wrap, vandaag en morgen nog even in de soda weken en de animalintex er weer terug om. Hij heeft er verder gelukkig geen last van en loopt niet kreupel, maar was wel erg gevoelig op die straal (die trouwens ook bijna helemaal weg was). Als het open is gebarsten (de smid kon niets verder weg snijden want dat zou een bloedbad worden) moet ik het daarna goed schoon houden en gaan uitharden met hoef & zool.
Heb gisteren meteen een groot aantal stalgenootjes ontmoet, allemaal gezellige meiden. Vandaag ga ik daar helpen met paarden binnenhalen maar dat is pas rond 4 uur. Een fijne zondag allemaal

bruine cap, heeft iemand ideeen of tips?
DinkeyGirl schreef:Dat ziet er heel goed uit, waar kan je die kopen (behalve op die site dan) ?

Jellie schreef:Saida, geen ervaring met die beschermers. Fijn dat Atlas goed gaat.
Wel sneu dat je din t nog niet aan kon.. wie weet in de toekomst.
Oh leuk QT. Heb ik ook aangedacht om te gaan doen.
Was t nog leuk op de voetbalwedstrijd van Jorick?