Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cyrina schreef:Branka, 14 is niet oud hoor. Bobby is al weer 16, maar in de bloei van zijn leven, hij is nog nooit zo sterk geweest en heeft zich de afgelopen 2 jaar nog even een totaal nieuwe rijstijl bijgeleerd + nog allemaal extra dressuuroefeningen.
cloris schreef:Branka, jou zie ik vermoedelijk morgen wel bij de Steenen Kamer
tsjilly schreef:
ff een testje celine met haar nieuwe laarzen
gaaf he blitzkikker hahaha
lakshmi schreef:Hoi allemaal..
Vandaag is er iemand wezen kijken voor Flavio, een vriend van de eigenaar van de club. Dit was echt een erg aardige man. Het is die man die de broer van Flavio ook heeft, en wil ze graag herenigen. Zijn paarden zien er allemaal prachtig uit, en hij behandeld ze ook erg goed. Flaaf zal niet voor het toerisme worden gebruikt, maar voor hemzelf. Het was wel even slikken, maar ik denk dat ik hem aan hem zal verkopen. Vind het erg moeilijk, maar als hij me drie centimeter lager had getrapt was ik misschien dood geweest, dus vind het echt erg moeilijk hem nu te vertrouwen. Daarnaast blijft hij hetzelfde proberen, het was dus geen eenmalig iets..
en een paard wat hij eventueel zou willen verkopen
DinkeyGirl schreef:Dat ziet er heel goed uit, waar kan je die kopen (behalve op die site dan) ?
Jellie schreef:Saida, geen ervaring met die beschermers. Fijn dat Atlas goed gaat.
Wel sneu dat je din t nog niet aan kon.. wie weet in de toekomst.
Oh leuk QT. Heb ik ook aangedacht om te gaan doen.
Was t nog leuk op de voetbalwedstrijd van Jorick?