Ik ben me echt een partij moe
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben benieuwd naar je beeldmateriaal!
Erg he die zadeldrama's! Ben blij dat ik daar vanaf ben, sinds ik mn hulsebosje heb, heb ik nergens meer last van. En hij is ook een aantal keren aangepast. Vorige week zijn de soufflekussentjes weer wat leegeghaald, waardoor hij nu weer prima op mn breder geworden ventje ligt! Heb je nog foto's van Sam?
Hahah dat is ook een lekker hapje hoor 

Mooi dekje heb je gekocht, ik vind de blue peackock zo mooi maar die is niet meer te koop 
https://www.a-alvarez.com/tienda/index.php?pt=3 Oh wat gaaf, zie net dat ze de site nu ook in het Engels hebben voor klanten van binnen de Europese Unie!! Echt als je wilt shoppen moet je daar eens kijken! *edit* ik zie net dat ze in de Engelstalige winkel echt nog niet eens de helft hebben van wat ze in de Spaantalige winkel hebben...

Vandaar de tactfoutjes in het appuyement. Wissels mogen achteraan nog wat meer doorgesprongen, maar ik ben al enorm blij dat hij ze gelijktijdig springt.
Ik wil wel graag blijven rijden en we hebben de ruimte wel dus jah wat houd me? Maar feikje gaat nooit meer weg daar heb ik teveel mee meegemaakt en we hebben nu zoon hechte band,.. dat gaat nooit meer stuk
ik heb immers mijn oude shetie van 43 ook nog ^^ ik zal morgen met mooi weer even wat fotos maken... 

wouw echt om te kwijlen en terosso doet goed zijn best zeg komt echt goed,

En wat superrr dat Bondosa zo stoer was met hangen. Ben benieuwd hoe ze verdere stappen oppikt!
. Lekker doorgaan zo!
. Hopelijk komt het snel goed!
Wat wordt ze breed idd! Straks in zomervacht zal ze helemaal mooi zijn! Knappe merrie
.
Maar ben wel nieuwsgierig naar de spullen. Eerdaags maar even kijken als ik thuis ben hihi
En wat leuk de paps van Suev misschien!! Hij lijkt opzich best wel
. 
* Maar (alsnog) gefeliciteeeeeeeerd!!
. Sam die groeit als kool volgens mij! Dat vraagt of foto's van je knappe bruintjee!! En bedankt voor je felicitatie!
. Gaat goed komen! Ik heb er iig nú al zin in! 
. Noujaa, moet je je date wel de moeite waard maken hoor, dan mag het
.
Dénk je het dekje te hebben gevonden, reageerd ze niet meer.... pff, een mailtje kan dan ook geen kwaad zeg pff....
. Ik hoop dus maar dat ie gewoon even niet lekker was/ een dipje had... Toch wil ik eerdaags even de tandarts laten komen, want volgens mij kan die wel een behandeling gebruikten
.
.
Licor zijn draf lijkt wel verbeterd of niet?
.