Maar ik zie hem vrij makkelijk zijn hals opkrullen en de bovenlijn gespannen houden. Het is nooit echt goed te zeggen natuurlijk! Ik zou hem er niet om laten staan. Het is een erg leuk dier! En inderdaad wel even laten nameten.De bovenste merrie van mijn foto's is ook een fries kruizing. Maar dan fries met nrps.
vwb opfok. Mijn juf doet daar dus ook aan http://www.dressuurnatuurlijk.nl Vlakbij en je kan hem daarna ook samen met haar starten in het werk.
Blueberry, wat wordt hij al groot!! Hij ziet er goed uit hoor!!!! Sam zou wel willen dekken maar kan niet meer scherp schieten

Ik ga komende zondag kijken bij een Andalusierfokker, naar de ouders van een veulen dat in augustus geboren gaat worden, welke ik dus wil gaan kopen. Het wordt een hengst of merrie veulen zonder papieren, omdat moeders geen papieren heeft. Het wordt wel ingeschreven bij Cruzado, vandaar dat hij of zij dus betaalbaar is voor mij. Ik kan niet wachten tot het augustus is!! Nu maar hopen dat de ouders mij aanspreken. 
Ik kan bijna niet naar enno want ik mag geen autorijden. Gister even snel gelongeerd door mijn vriend want ik kan niet in de bak staan.

. It's your's!! Hopen dat het allemaal lukt!