Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
frisiangirl schreef:He Trennie, mijn ruintje is maar 1.56 (tenzij hij iets engs ziet, dan issie 1.80!!) en heeft een wit stipje. So what!! Ik ben harstikke gek met hem!
Zal eens kijken of ik`m hier ergens kan plaatsen...
peetisgreat schreef:12,13,14 september kan ik ookoke dan ik ga morgen de datums doornemen maar september lijkt me erg goed
evt
29, 30 en 31 augustus
12, 13 en 14 september
of
26, 27 en 28 september
laat maar horen wie er kan dan ga ik het vastleggen !!!!!!!!! super gezellig
peetisgreat schreef:lieke4quike schreef:Ik zou heel erg graag meegaan, wat een geweldig idee.
Maar ik denk dat het niet mag van de eigenares van mijn verzorgpaard.
mss mag het wel gewoon vragen nee heb je ja kan je krijgen en anders gaat ze zelf ook mee!!!!!!!
peetisgreat schreef:dus tot nu toe 12 13 en 14 september ff aanhouden??????????
Cossie schreef:ps mijn partner gaat ook mee
Cossie schreef:Okee, 12-13-14 september:
Trennie
Cossie
PeetisGreat
Wie nog meer ?
lins85 schreef:Ik wil het wel even in de gaten houden. Heb heel erg veel zin om mee te gaan.
woon alleen een heel eind ervandaan, als vervoer zou lukken ga ik zeker mee! En een vriendin van mij denk ik ook!
_R_G_ schreef:ow dit lijkt mij ook wel leuk.
is het in september? misschien heb ik mijn paard dan zo ver dat ze mee kan
hoop ik alleen dat ik vervoer heb en dat de eigenaar van het paard het goed vind
Cossie schreef:Okee, 12-13-14 september:
Trennie
Cossie
PeetisGreat
Liberance
Wie nog meer ?
Amable schreef:T'is een eind weg, maar het lijkt me wel erg leuk om mee te gaan. Durf nu alleen nog helemaal niets vast te leggen, wat is de uiterste inschrijfdatum?
Amable schreef:T'is een eind weg, maar het lijkt me wel erg leuk om mee te gaan. Durf nu alleen nog helemaal niets vast te leggen, wat is de uiterste inschrijfdatum?