Wie heeft er een cruzado paardje? (en dan Anda x ?? )

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mexxuna

Re: Wie heeft er een cruzado paardje? (en dan Anda x ?? )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-07 11:20

kjoetie schreef:
maakt niet uit, een goed paard heeft geen kleur Haha!

Ik vind het wel leuk dat yippie zo schimmelt, als ze straks wit en uitgegroeid is, met haar behang..wordt het vast een sprookjespaard (voor mij dan tenminste) Haha!. En bij andalusier en barok denk ik zelf toch graag aan schimmel..

Maar jij bent dus niet zo van de schimmels begrijp ik Haha! dus duim ik voor je mee Tong uitsteken

Ik vind een schimmel heeeeeeeeeeeeeeeeel mooi! (bij een ander! Clown )
Ik ben namelijk zelf niet zo van de was en de poets! haha.. heb al moeite om de staart van mijn Haf wit te houden! Vork
Dus laat staan dat er een spierwit paard bij mij op stal staat.. mmm.. dat gaat niet werken! Bloos
Dus ik duim voor bruin!! Haha!

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:41

Thuis heb ik ook een Cruzado, de vorige eigenaren hebben Cruzado papieren aangevraagd maar de afstamming staat niet op papier. Dus dat snap ik dan niet.
Ik heb mijn 2 jarige hengst gekocht bij een handelaar, hij is gezond en is nu al een leuk beestje.
Hij loopt met knieactie, is een kruizing tussen een andalusier en een kwpn tuigpaard.
Het is nu al een bloedmooie hengst, binnenkort gaat hij naar een nieuw stamboek van nederland. Het moet eerst nog goedgekeurd worden, als de stamboek is goedgekeurd dan kan mijn Franco mee doen aan premie keuringen en hengstenkeuringen :D

Leuk dat er mee mensen een Cruzado hebben!

Mvg. Myrthe

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:46

Echwel schreef:
Zam :D

Hij wordt ook wel Redondo genoemd, hij is namelijk ook de vader van mijn hengst. Een Andalusier. Ik heb de eigenaresse toevallig eens op de Joustermerke ontmoet, ze vertelde me er alles over. Mijn hengst Franco blijkt bij hun geboren te wezen :)

Wel leuk om meer te weten te komen van je paardje :) ik heb mijn hengst gekocht als 1 jarige..

Nickeltje

Re: Wie heeft er een cruzado paardje? (en dan Anda x ?? )

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 17:20

Dit topic heeft ruim 3 jaar stil gelegen.
Er is inmiddels een ander HK topic waar dit onderwerp voortgezet kan worden.
Deze gaat op slot.