ik heb er gewerkt nu heleaas niet meer. En afgelopen zondag hoorde ik voor het eerst dat er iets was van alegria dus. Daarna ben ik gaan zoeken op bokt en kwam ik hier terecht.
Typfoudt
Geplaatst: 11-09-11 17:33
Mij lijkt het ook súpergaaf om te rijden in een showteam Alleen tsja: zie maar eens wat te vinden in de buurt van Utrecht...
Er was wel een keer een topic die een team zocht! Misschien een nieuwe maken? Er hadden toen een hoop mensen gereageerd, ik woon trouwens ook aardig in de buurt bij jou.
Echt jammer dat er in het zuiden van het land niet zo veel showteams zijn, en al helemaal niet met Anda of PRE's. Ik zou het super tof vinden om in zo'n showteam te rijden, maarja, mijn PRE heeft zo zijn problemen en dat gaat (voorlopig) nog niet lukken. Maar ben aan het sparen voor nog eentje dus wie weet !! We hebben hier in de omgeving wel Tinkershowteam Avalon. Die heb ik ook al zien optreden. Erug leuk, maar tinkers is niet echt mijn ras om zelf te gaan rijden. dus dat show team gaat hem voor mij niet worden
ja jammer dat jullie zo ver weg wonen want wij (showteam alegria) zijn echt nog op zoek naar leden.(hoe meer hoe beter hihi) we werken met hengsten en ruinen en het moeten pre of lusitano,s zijn OF mooie cruzado,s
mocht ik ooit nog eens die richting op verhuizen, dan houd ik me aanbevolen haha misschien moeten we hier in het zuiden zelf maar eens een showteam gaan opzetten.