Door het trailerladen kreeg ik echt een beetje een wrange smaak in mijn mond. Maar goed, dat zegt alleen maar iets over mij. Ik wens je verder alle plezier met je mooie paardje

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
charmar schreef:En waarom wordt er niet huizehoog geschreeuwd over mijn paard wat heerlijk op de wei ligt te rollen
charmar schreef:@tinkerloos: ach poste jij nou nog net ervoor "charmar je snapt er helemaal nix van" om vervolgens mammaslamma te quoten en te zeggen "see no evil...hear no evil blablabla". En jij wil mij vertellen dat jij niet snapt wat zij bedoelt? jij mag bij arno achterop z'n crossmotor gaan zitten.
Verder vind ik't jammer dat hier op bokt echt gewoon "gezocht" wordt naar negativiteit, komt echt vaak voor op bokt. En oke nou is misschien niet iedereen 't eens met't laden, maar om dat op deze manier neer te zetten... waarom? wat is het idee erachter?! Mij maakt't niet uit, ik weet wie ik ben en waar ik voor sta mbt mijn paard en heb daar geen twijfels over. Dus de negatieve posts die hier staan over joost mag weten wat allemaal laat ik echt over m'n kant gaan. Had men het nu anders geformuleerd, als opbouwende kritiek misschien of als kanttekening zoals Lusitana, dan kan je daar nog redelijkerwijs op ingaan... maar toch niet op berichten als "koop een crossmotor want je hebt je paard maar voor 1 doel: over het strand crossen" slaat als een tang op een varken!! was zowieso de 1e keer ooit dat we samen op't strand zijn geweest, maar dat alleen al geeft aan dat men niet een post post om iemand iets te laten inzien maar gewoon om iemand af te kraken. Nou bij mij helpt dat echt niet ...had je net wat eerder op moeten staan![]()
Ik kon beter een topic openen met "hoe vinden jullie het laden?" en dan had iemand kunnen zeggen, "maar hey btw... die strandrit ziet er ook wel leuk uit" En waarom wordt er niet huizehoog geschreeuwd over mijn paard wat heerlijk op de wei ligt te rollen, nee dat is niet interessant want stel je voor dat je nix te klagen zou hebben en iets positiefs zou moeten zeggen.
Ik kan heus wel tegen opbouwende kritiek en wellicht dat sommige wel weten wat een moeilijke start ik heb gehad met Dancer en toen heb ik echt heel wat gehad aan opbouwende kritiek van anderen, en heb raad en daad opgevolgd... maar dat ging absoluut niet op deze manier!!!
Jammer jammer jammer...
Hahaatje schreef:Hahaha...en ik zie dat jij dat dus bent..pffff, er zijn altijd mensen die persé het laatste woord moeten hebben![]()
Hahaatje schreef:Als ik nog even off-topic mag reageren op de laatste reactie van Arno8 (en ook al mag het niet, ik doe het toch): ik krijg een beetje het idee dat iedereen die niet op jouw manier (natural horsemanship) bezig is met paarden, het wat jou betreft sowieso al fout doet, getuige een stukje tekst in je profiel.
Ik quote: "Ik ben sterk tegen hoefijzers, maar als iemand die dingen graag onder zijn paard laat slaan, moet hij vooral zijn gang gaan. Als iemand het ooit bij mijn paard zou proberen, bijt ik zijn kop er af (als het paard dat niet al gedaan heeft)"
Laat mensen die het niet op jouw manier doen lekker in hun waarde, zolang er geen sprake is van mishandeling. Er zijn vast wel ergere dingen om je druk over te maken
Zo, en dat is het laatste wat ik er over ga zeggen, voor het geval er straks een slotje op dit topic komt vanwege de onzinnige reacties
te zacht en voelde JIJ je geroepen mij "wakker te schudden" dus jouw post was niet beledigend, niet negatief, het had nix met dat alles te maken het was puur "wakker schudden" omdat je denkt dat ik slaap ofzo? Modder gooierij zat er niet bij? Wat had jij als antwoord verwacht dan? "oh Arno bedankt voor de tip? ik ben nu echt wakker, wat ben IK blij dat je dat ff gepost hebt"??!! kan me er nix bij voorstellen!Citaat:enorm voorzichtige opbouwende kritiek van anderen
charmar schreef:Alleen Tinkerloos kan't maar niet laten, zelfs Arno heeft normaal gepost en z'n verhaal op z'n eigen normale manier onderbouwd... Tinkerloos moet weer uit de maat doen... waarom?! Hahaatje quote uit z'n profile, ook ik heb in z'n profile gelezen en zag dat hij NH erg lief heeft en gaf n.a.v. z'n scooter verhaal de bal terug op manier van "u r a natural" kinderachtig? ja dat misschien wel maar wat hahaatje deed is een voorbeeld geven van wat zijn beleving is en stelling en proberen hem daarin te laten inzien dat als iemand anders NH niet naleeft zoals hij dat doet die persoon toch evengoed ook goed bezig kan zijn. Tinkerloos wat is daar mis mee? nix toch? heeft ze hem uitgescholden, beledigd? nee nix van dat, maar JIJ moet het weer uit context trekken en het zijn mensen zoals JIJ die dus de boel op stang willen jagen, naar mens! Voor jouw geldt zie vorig bericht aan jou: Whateverrr!![]()