Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Superninus schreef:Welsje 14, het gaat om de techniek. Sommige Friezen kunnen misschien best netjes springen, maar Friezen hebben nu eenmaal niet de bouw van een KWPN-er
Germatje schreef:Oja!! hihi ga ik zoeken, en op zoeken hoe het er op moet... alleen daar is mijn techniek ver te zoeken haha
We willen natuurlijk wel het allerbeste zien haha
Matsje schreef:Niemand? Ik heb hier een filmpje hoor!
Jeany schreef:
en een lol dat ze had![]()
* probeert zich te mengen in discussie *
Als de amazone meer mee zou gaan in de sprong, dan oogt het al een stuk beter!
)
Maar het gaat niet om een uitzonderlijke techniek, maar ze moet correct over de hindernis springen! Het hoeft geen techniek van De sjiem te zijn ofzo, maar als ze maar netjes over de hindernis heen springt, snap je?
Als het hoger is gaat ze altijd wel netter springen, met deze heb ik 95 cm gesprongen. Let wel, dit is een manege paard dus deze staat niet in een zware spring training ofzo
Pletje123 schreef:Haha tjah...Als de amazone meer mee zou gaan in de sprong, dan oogt het al een stuk beter!
dat gaat over de ruiter, dacht dat het hier ging over springende friezen? ... ze donderde der ook te snel opaf waardoor die niet uitkwam
en een noodsprong maakte 

Vandaar 
maar dat was ook de... enigste springfoto.... wacht heb der nog een,... maar daar loopt ze de hindernis
maar der moeten toch ook foto's en filmpjes zijn die het tegendeel bewijzen?
* dan pas krijg je een discussie? *