Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Esther_20 schreef:Ik heb ook niet gezegt dat die Marjan andalusiers verkocht, maar ik heb gehoort dat zij idd een hele mooie hengst had en dat het paard een voorbeeld was voor de andalusiers, ik zou hem graag willen zien. een anda in levendelijve!!
maar gaaf als je op die hengst mag rijden!!
gr esther
Elskevree schreef:Esther_20 schreef:Ik heb ook niet gezegt dat die Marjan andalusiers verkocht, maar ik heb gehoort dat zij idd een hele mooie hengst had en dat het paard een voorbeeld was voor de andalusiers, ik zou hem graag willen zien. een anda in levendelijve!!
maar gaaf als je op die hengst mag rijden!!
gr esther
De hengst van marjan, Luzbelo, is echt een superbeest! Volgende week wordt mijn merrie gedekt door hem!
Idra schreef:Phia, krijg jij korting op de strootjes van Residelca als jij aan sluikreclame doet
PhiaBink schreef:Ach, de beste hengsten staan dichterbij in Belgie
atreyuevita schreef:trouwens ze hebben een heeeele mooie hengst staan die heel lief is (ik zocht geen hengst maar was wel een beetje verliefd ...) en die een iets scheve neus heeft omdat hij als veulen een klap van een ander paard heeft gehad. Als hij een hoofdstel om heeft zie je het nauwelijks. Schijnbaar is hij hierdoor iets goedkoper en willen ze een goed tehuis voor hem. Hij is goedgekeurd als dekhengst.
Idra schreef:Niet meer hoor, KI mag sinds vorig jaar bij de PRE's
Wat het fokken een stuk interessanter maakt, want dan kan je in Spanje een hengst zoeken
Lisette schreef:Idra schreef:Niet meer hoor, KI mag sinds vorig jaar bij de PRE's
Wat het fokken een stuk interessanter maakt, want dan kan je in Spanje een hengst zoeken
Volgens mij moet de hengst dan aan een aantal voorwaarden voldoen.