Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
imhotep schreef:snowdon, wat moet ik verklaren dan, ik heb in dit topic een verhaal neergezet en ben nou eens benieuwd wie er nou hier meer weet van heeft, ik ieder geval niet.
babsjetrala schreef:
Sfieke schreef:Iemand die weet hoe het zit mag het zeggen!
Ben nu ook wel heel benieuwd![]()
wendely schreef:Sfieke schreef:Iemand die weet hoe het zit mag het zeggen!
Ben nu ook wel heel benieuwd![]()
Er zijn al zoveel die het denken te weten.. Maar dan wordt het toch een welles nietes spelletje
imhotep schreef:Betrouwbare bronnen is natuurlijk wel vergezocht, maar een beetje discuseren over deze topic is wel interresant, maar om dan gelijk te zeggen dat het wel een warmbloed is dan moet je ook erover vertellen, en alleen ja of nee is ook weer zo nietszeggend.
cindysponys schreef:Ik denk dat als een Fries een koudbloed zou zijn, de draf niet de belangrijkste gang zou zijn.
Lisjuh87 schreef:Als ik zo om mij heen kijk durf ik zelfs te zeggen dat het friese paard het meest moeilijke paard is dat er is.
Lisjuh87 schreef:Duidelijk warmbloeden. Veel mensen zeggen ook friezen zijn zo rustig, makkelijk en nuchter. Ja nuchter misschien wel maar als je ziet wat een pit erachter zit. En friezen zijn over het algemeen allemaal paarden met een eigen omschrijving, allemaal op hun manier moeilijke paarden door dat eigenwijze en die pit die erin zit. Als ik zo om mij heen kijk durf ik zelfs te zeggen dat het friese paard het meest moeilijke paard is dat er is.