Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sfieke schreef:Hoeveel Friezen in de Grand Prix? Juistum: EENTJE!Hoeveel "warmbloeden" in de Grand Prix? Juistem: TIENTALLEN!
![]()
Zo.. dat moest er even uit
sandr0 schreef:Misschien omdat er verhoudingsgewijs ook veel meer warmbloeden zijn
Sfieke schreef:Hoeveel Friezen in de Grand Prix? Juistum: EENTJE!Hoeveel "warmbloeden" in de Grand Prix? Juistem: TIENTALLEN!
![]()
Zo.. dat moest er even uit
wendely schreef:Mensen een Fries is een WARMBLOED!
wendely schreef:En hoeveel van die 'wp'ners' lopen dr in de sport en hoeveel Friezen?
wendely schreef:Ik zeg alleen dat het juist een echte prestatie is als jij een paard erin krijgt die niet speciaal dressuur typisch gefokt zijn.
noraahlover schreef:Ik vind het altijd wel mooi een fries in de dressuur, maar ik vind dat je wel een fries moet hebben die geschikt is voor de dressuur, ze moeten er wel een beetje aanleg voor hebben.... weet niet zo goed hoe je dat uit moet leggen.....maar denk dat jullie het wel snappen... als ik overstap naar de paarden, wil ik ook heel graag een friesje![]()
en ik rijd er dan ook dressuur mee, ik vind het dus heel goed kunnen, anders wil ik er zelf niet 1tje om dressuur mee te gaan rijden