btw, lijkt me echt heel handig, zo'n groot beest. Kun je al rijdend de lampen in de binnenbak vervangen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Annuhtjuh schreef:Jezus wat een dieren! Ik weet niet of ik daar wel opdurf, laat staan op kòm![]()
!
Maargoed, ik zal de fotovooraad maar eens aanvullen. Deze foto vond ik een tijdje geleden op marktplaats en ik wilde jullie hem niet onthouden:
Zijn stokmaat is 1.95m (!)
Schatje hèZou leuk worden als hij zijn halster niet om wil...

Kath_ schreef:als dit soort paarden net zo konden lopen als ''onze paarden'' dan weet ik mijn keus wel!!![]()

Shanna16 schreef:Hmm.. maak er voor mij maar een dubbele ladder van...
Maf.
) Sherwood, wat een gave site. Mijn vriend wil misschien ooit een shire kopen (hij is zelf 1.97
). Eerst nog even centjes verdienen om twee paarden te onderhouden. Hij is nog niet zo ervaren en het zou zijn eerste eigen paard zijn (goeie keus?) . Maar de shires liggen niet voor het oprapen, zouden we in de toekomst dan eventueel bij jullie aan het goede adres zijn? En heb je niet mega veel problemen met vervoer, grote stal, passende zadels etc etc etc.
Ze heeft nu ook al 4 of 5 keer best gaan rijpaard gewonnen.
Maar dat rijd ook niet zo lekker 
pienTjeh schreef:wow hoe wil je die inrijden
Waarom niet? 
. Maar hij is helemaal gek van shires (dat behang vind hij zo mooi en dat robuuste) en zoals ik al zei, hij is zelf 1.97 en wil dus ook geen paard kleiner dan 1.80. Dat zal een mooi gezicht zijn straks, ik op mijn 1.58 ruintje en hij op een enorme joekel
. Aangezien hij nu nog beginner is (over een paar jaar natuurlijk niet meer) lijkt het me ook verstaniger om een vriendelijk ras ui te zoekn en hij is dus toch helemaal gek op shires, dus...