Een bijna 4 jarige en bijna 2 jarige. De 4 jarige gaat binnenkort onder het zadel 
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Een bijna 4 jarige en bijna 2 jarige. De 4 jarige gaat binnenkort onder het zadel 

Leuke hengst. Geef hem iets meer tijd en dan komt hij er denk ik ook wel.                                                         

daffodil schreef:Wat fijn dat ie goedgekeurd is! Ik zat er op te wachten en was heel benieuwd, erg leuk, gefeliciteerd! Ik vind het een fantastisch paard en hoop op mooie nakomelingen, wellicht iets leuks voor mijzelf in de toekomst!

). Wordt wel een hele interessante combinatie met nog meer vers bloed, mijn merrie is namelijk een arabo fries  (91% fries, 9% arabier) 
 vaders kant van alejandro zitten allemaal tussen de 1.65 en 1.70 dus de verwachting is dat het ditmaal geen hele kleine wordt