Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amaris schreef:tja.. als het al in de advertentie staat dat de eigenaar het erkent en daarom het dier zo goedkoop weg gaat.... dat zou mij al genoeg zeggen.
cleopatra13 schreef:Ik ben inderdaad wel onzeker geworden door de reacties inderdaad. Maar ik denk zelf door goed de rug te trainen er best nog leuk paard aan te hebben. Niet voor de sport hoor. Maar gewoon lekker rijden
geerke schreef:cleopatra13 schreef:Ik ben inderdaad wel onzeker geworden door de reacties inderdaad. Maar ik denk zelf door goed de rug te trainen er best nog leuk paard aan te hebben. Niet voor de sport hoor. Maar gewoon lekker rijden
mijn fries heeft ook een weke rug...kan wel even kijken of ik een foto heb?Als je dat wil?

geerke schreef:cleopatra13 schreef:Dat kleine fotootje geeft wel een verkeerd beeld. Zo lijkt de rug extreem hol, maar dat is het niet.
ik vind het wel meevallen,die foto in de bak zie ik niet veel verkeerd aan.Paard is twee,op die leeftijd kunnen ze wat overbouwd zijn.
)