Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
juliaka schreef:Batlow schreef:Ik zou hengsten niet uitsluiten, omdat je ze kan castreren... Heb zelf ook tijd geleden een hengst aangekocht en gelijk gecastreerd.
Ja, ik was eigenlijk alle hengsten aan het vermijden, maar castreren is inderdaad een goed idee!
juliaka schreef:Ja, ik was eigenlijk alle hengsten aan het vermijden, maar castreren is inderdaad een goed idee!
juliaka schreef:juliaka schreef:Ja, ik was eigenlijk alle hengsten aan het vermijden, maar castreren is inderdaad een goed idee!
Je hebt natuurlijk verschillende vormen en de prijs ligt daar ook aan. Ik heb 1 x een paard staand op poetsplaats laten castreren, 110 euro en mijn andere paard in de kliniek, voor 190 euro
Elisa2 schreef:Ben blij dat te lezen Elcid..ik was er ook een poosje en voor het eerst bij een lusitano keuring en snapte eigenlijk niet heel veel van de jurering.De paarden die mij heel erg aanspraken..{idd de barokke types} werden niet genomen of achteraan geplaatst.
En een hengst die ggk werdt vondt ik net een windhond met alleen spectaculair voorbeen in zijn gangen maar qua lichaam nooit in staat om te "verzamelen".
Ultramar vondt ik trouwens een prachtig paard,heb hem verder niet zien lopen want het liep idd zo uit dat ik naar huis ben gegaan.