P.R.E. verkoop adressen in Nederland

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cyrina

Berichten: 3214
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 19:56

Cyrina schreef:
DaphneR93 schreef:
http://www.loscaballosluna.com/ zij vangt veel pre's op waar de Spanjaarden niet meer voor kunnen zorgen. Omdat ze gesponsord word is het vervoer naar NL gratis.



Dit zijn over het algemeen geen PRE's maar papierloze paarden.

misschien vind ts deze paarden wel goed genoeg.vind het goed dat ze hier worden aangegeven.en met een papierloze hoeft niks mis te zijn.[/quote]


In de openingspost zegt de TS dat ze een PRE zoekt en een PRE heeft altijd papieren, anders is het geen PRE, vandaar mijn opmerking.

modigliani
Berichten: 58
Geregistreerd: 06-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 20:05

Ryjajejo schreef:
Sueno zeker heel mooi, maar heel lief ook :) Zou eens contact op nemen met de rijthof ze hebben er meerdere tekoop en die zijn stuk voor stuk prachtig en passen ook in je plaatje.
Daarnaast zijn zij zelf enorm veel bezig met hun paarden dus het zijn welopgevoede mooie paarden.
Ook hebben zij veel contacten met andere fokkers binnen het ras dus wellicht dat zij je anders ook verder kunnen helpen.

Ja, ik ben al in contact geweest met Joyce van de Rijthof :) Ik heb dit weekend al een afspraak om een ander paard te bezichtigen, maar als dat niet meevalt, ga ik daarna een afspraak maken om langs de Rijthof te gaan om Sueno te zien.

gitje65 schreef:
Ik heb een bruine 2,5 jarige PRE hengst te koop (zie Boktmarkt oudere advertentie: v. Manchego II van http://www.fincalinda.nl), maar is misschien te jong maar je kunt altijd vrijblijvend komen kijken?
Linda van Belkum http://www.fincalinda.nl is een echte aanrader betrouwbaar adres ook (bij Apeldoorn) en heeft meerder PRE's te koop.
Succes, wel een dubbele uitdaging een nieuw paard en ook nog eens naar Engeland verhuizen!


2,5 is net te jong. Mijn vorige paard had ik al toen hij 2,5 was, dus ik weet wat voor werk er nog gedaan moet voordat hij over een paar jaar echt onder de zadel komt ;)

Bedankt voor de links - ook al is mijn budget niet ruim, ik ga gewoon zoeken en als ik hem (of haar) eindelijk tegenkomt, zal het allemaal wel goed komen.

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 20:17


Anoniem

Re: P.R.E. verkoop adressen in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 20:23

Mocht je niet helemaal naar Spanje willen dan kan je ook wat dichterbij gaan, bij Sandra Imhoff. Is niet zo ver over de grens geloof ik.
www.special-horses.de

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 20:27

AmySP schreef:
Mocht je niet helemaal naar Spanje willen dan kan je ook wat dichterbij gaan, bij Sandra Imhoff. Is niet zo ver over de grens geloof ik.
http://www.special-horses.de

wat een prijzen

Cyrina

Berichten: 3214
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 10:54

Scarlatt schreef:
Op je lijst stond ook Baroquehores, ik ben daar geweest voor een opendag moet zeggen dat daar een paar erg goede exemplaren tussen stonden, eigenaren ging ook erg leuk om met hun paarden. Maar geloof dat ze niet meer handelen in PRE's? Durf ik niet 100% zeker te zeggen.


Ze zijn idd gestopt.

Kinke

Berichten: 20620
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: P.R.E. verkoop adressen in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 22:43

Mocht je toch overwegen om in Engeland een paard aan te schaffen, dan zou je het via Heather Moffett kunnen proberen, ze handelt zelf niet maar krijgt wel regelmatig te horen wanneer iemand z'n paard wil verkopen.

modigliani
Berichten: 58
Geregistreerd: 06-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-13 00:31

Kinke schreef:
Mocht je toch overwegen om in Engeland een paard aan te schaffen, dan zou je het via Heather Moffett kunnen proberen, ze handelt zelf niet maar krijgt wel regelmatig te horen wanneer iemand z'n paard wil verkopen.


Dat is wel handig om te weten. Bedankt.

Jolet

Berichten: 812
Geregistreerd: 15-05-07

Re: P.R.E. verkoop adressen in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:56

Ben je al wat verder gekomen?

modigliani
Berichten: 58
Geregistreerd: 06-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-13 18:16

joletjuh schreef:
Ben je al wat verder gekomen?


Nee, nog niet. Ik ben bezig afspraken te maken, maar door het slechte weer, moet alles wachten. Nu dat het beter wordt, hoop ik wat leuks tegen te komen.

Googel
Berichten: 262
Geregistreerd: 29-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 18:58

Is er in Nederland iemand die PRE'S verkoopt met een speciaal kleurtje?

Cyrina

Berichten: 3214
Geregistreerd: 09-08-06

Re: P.R.E. verkoop adressen in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 01:03

Welke kleur zoek je?

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 01:06

modigliani schreef:
joletjuh schreef:
Ben je al wat verder gekomen?


Nee, nog niet. Ik ben bezig afspraken te maken, maar door het slechte weer, moet alles wachten. Nu dat het beter wordt, hoop ik wat leuks tegen te komen.


Nu in dit topic weer leven is geblazen, ondertussen al een paard gevonden?

Googel
Berichten: 262
Geregistreerd: 29-10-13

Re: P.R.E. verkoop adressen in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 07:41

Perlino, chamagne,...

Cyrina

Berichten: 3214
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 11:30

Heb ik momenteel niet. Wel valk. Maar Perlino's etc. zijn er wel, ze kosten alleen wel wat :)