Wie heeft er ook een nakomeling van PRE hengst Grelo ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cyrina

Re: Wie heeft er ook een nakomeling van PRE hengst Grelo ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 15:01

Ik heb nog een foto van Cantaor tijdens de keuring in Heeze;
Afbeelding

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-12 11:40

Knappe combinatie, hoor Cyrina :D

Paardentango: :wow:
Stoer dat ie in spainje wordt opgeleid :j

Imaan: welkom; heb je *-:) ?

Had het idd gehoord van Impressionante :wow: Echt super tof *\%/*

Justkiki: gefeliciteerd *\o/*

Tis hier wel stil zo...er zit toch nog wel leven in de Grelo's :oo ????

melrovers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 13:52

Onze Grelo leeft nog hoor! ;-)
Hier weinig te melden. Onze bak is nog niet klaar dus het rijden staat wat op een laag pitje.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 13:55

Hier ook nog hoor. Maar na de keuring krijgt hij altijd even vakantie.

Nog een foto, waarbij hij zoals wel vaker, hij naar zijn voorbij komende voeten kijkt in de uitgestrekte draf, het is soms zo'n rare, haha

Afbeelding

reiziger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 15:46

Wauw, wat een voorbeengebruik heeft Cantaor!

Z'n zus :) gaat het ook prima mee. Ondanks dat ze is gepromoveerd tot grasmaaier, trok ze vanmorgen een flinke sprint in de wei. Gek blij paard.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 17:42

Hier ook niet veel nieuws. Hincie heeft een iets luier leven dan normaal doordat ik 4 1/2 maand zwanger ben.
Mijn moeder rijdt hem gelukkig ook en ik rij daarna vaak nog eventjes lekker relaxt. Dan is hij voor mij ook wat rustiger want wil geen risico's meer nemen...

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 12:59

2 weken geleden M1 gestart en ondanks dat Cantaor wat stijf was toch winstpunt *\o/*

melrovers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:17

Mijn dochter heeft vandaag weer eens een wedstrijd gereden en het ging super! 194 en 187 punten in het L2. Echt fijn dat het eindelijk weer wat beter gaat! Het enige wat er meestal misgaat is dat ze in de proef minder voorwaarts is. Met het losrijden gaat het meestal wel goed maar in de ring toch teveel spanning vrees ik.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:35

Melrovers dat probleem heb ik met Hincapie ook. Maar bij Hinc heeft het niet alleen met spanning te maken (gedeeltelijk wel) maar hij heeft in de ring geen andere paarden meer om voor te showen en vindt het dan maar saai....

Cyrina Cantaor is een topper :D

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:41

Cantaor komt oo kwat terug hoor tijdens binnenwedstrijden als hij alleen in de bak is. heeft zo zijn voor en nadelen :)

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 20:24

Nou ja :? ? dat heb Gui dus ook in de (binnen)ring :oo !
Vandaag ook (na 1 jaar geen wedstrijden te hebben gereden) weer: activer :roll:
Zou dat dan ook echt Grelo zijn := :)* ??? als er niets te beleven is, doen we niet showen :n ...!

Melrovers: gefeliciteerd voor je dochter met haar wp's *\%/*
Cyrina: wat knap van jullie dat jullie toch wp hebben gehaald ondanks z'n stijfheid *\o/*
Ook gefeliciteerd _/-\o_

Laura: ook gefeliciteerd maar dan met je verjaardag *\%/*
Hoe'st met de buik en Hinc natuurlijk ook???

Heb dus vandaag sinds jaar (op 1 week na :D , ivm emigratie & grote verbouwing daardor half jaar niet gereden) weer 1e wedstrijd gehad. En ik had fijn gereden, Gui deed alles braaf alleen in 2e proef werd ie te meedenkend :roll: ! Had 189 en 184 p (M2) dus ben helemaal happie *\%/*

DutchWE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:11

Hier nog een Grelo zoon:
Grelo WH
Afbeelding

Afbeelding

Volle broer van Boa, van Cantaor en van Hincapie.

Afbeelding
Foto met zijn halfbroer, ook een WH, maar niet een Grelo zoon, maar een Enterado zoon uit dezelfde mama.

De Grelo hanglip is heel bekend! Hij heeft niet het uitslaande voorbeen. Wel de beweging van papa gekregen. En net als bij Cantaor, als hij niet wil, dan ook echt niet. Hij is liever lui dan moe, maar als de diesel op stoom is, gaat het heel lang door.
Hij heeft het Grelo-oog zoals ik dat noem. Zijn linkeroog even naar je toedraaien dat je het wit erachter ziet, dat herken ik overal.

Mijn man rijdt Working Equitation met hem. Iets dat ze beide heel erg leuk vinden. Momenteel zijn ze op de terugreis van Duitsland, waar ze als enige Nederlanders hebben meegedaan bij de Deutsche Meisterschaften.
Laatst bijgewerkt door DutchWE op 28-10-12 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:15

Hey evelienepein?. Ga je in Mierlo starten :D? De naam van jou paardje met als papa Grelo zag ik langskomen.
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 28-10-12 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

reiziger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:17

Nu al drie broers van Boa!! Wat geweldig leuk dit, en wat een supermooi paard ook weer, deze Grelo!

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:18

we zouden eigelijk eens een fotomeeting moeten organiseren met grelo afstammelingen.. of een clinic :D

DutchWE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:19

Dan vragen we Ivonka, want die kent er al een heleboel, kan ze zelf de foto's uit elkaar houden. :j

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:20

en die maakt zulke gave foto's!!

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 22:25

Dutch WE; mooie Grelo WH :~
Wat leuk dat je man er WE mee rijdt :j Was het naar wens gegaan?
Lijkt me ook gaaf om ooit te doen alleen zit dat hier (geloof ik) niet in de buurt.

En oog; herken ik ook bij de mijne :D

@Leonie87: :j . Alleen bennen we niet zo blij met de piromaan daar in de buurt, die op zaterdagavonds toeslaat :n het zal je maar overkomen dat we aan de bar zitten en ondertussen ....

kiki: :j leuk plan +:)+
Laatst bijgewerkt door Evelienepien op 28-10-12 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:28

Je stond ook in eersel op de lijst, ik moest op zaterdag jureren ;).

Pyromaan is idd eng geval. Toch is het nog niet aangetoond toch dat het allemaal is aangestoken?
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 28-10-12 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:33

DutchWE schreef:
Dan vragen we Ivonka, want die kent er al een heleboel, kan ze zelf de foto's uit elkaar houden. :j

:))

DutchWE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:38

Evelienepien schreef:
Dutch WE; mooie Grelo WH :~
Wat leuk dat je man er WE mee rijdt :j Was het naar wens gegaan?
Lijkt me ook gaaf om ooit te doen alleen zit dat hier (geloof ik) niet in de buurt.

We hebben nog maar net 1 jaar de vereniging, dus langzaamaan komen we door het hele land, wie weet...

En ja de wedstrijd. Dressuur ging heel goed, 7e van de 14. De trail minder en de koeien ook weer goed. Ze hebben niet op de punten en uitslag van vandaag gewacht, de reis van 8 uur inclusief pauzes brengt ze rond middernacht thuis.

Maar het was echt heel erg leuk. (Ik moest thuisblijven voor onze andere dieren en mijn paard.)
Ivonka schreef:
DutchWE schreef:

:))

*\o/* *\o/*

Paardentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 10:52

Goh wat is dat leuk zeg om 'de familie' zo te eens te zien en vooral om te lezen wat anderen doen.

Er is al eens een WH dag geweest, misschien toch eens de moeite om daar wat in te ondernemen. In het voorjaar is het weer wat aangenamer. Hardop denkend. Ik vind het wel altijd superleuk om PRE liefhebbers te spreken en te ontmoeten. Toevallig eigenlijk denk ik...zijn het altijd leuke mensen met hart voor paarden.

Kan jullie wel uitnodigen in Andalusia, Granada, en Ivonka mag dan zeker mee hoor... ;) denk dat er wel een paar leuke plaatjes uit kunnen komen, en dan kan ik hopelijk ook wat van leren want ik schiet altijd maar gewoon wat en kijk later of het wat is. Soms is het wat, maar dat kan beter. Alleen ik denk dat de meesten dan misschien toch niet komen.

Je kunt er wel geweldig buiten rijden, door de olijven boomgaarden, de zandpaden, heuvels... en we maken ook avondritten door het dorp, via het zandpad terug. Even bij de buurman op bezoek, wat drinken (te paard) en weer terug soms stukken in het pikkedonker, maar paarden kunnen het beste van alle dieren kijken in het donker is me verteld. Dus dat geloof ik dan maar (heb geen keus!).
Verkeer is daar wel goed ingesteld op paarden en op paardengedrag, ze stoppen als je met een paar mensen voorbij rijdt en bijna altijd wordt er wel iets vriendelijks gezegd. Dat is wel ietsje anders dan hier.
Jee, iets in het voorjaar doen, vermoedelijk is mijn paardje dan weer 'thuis' in NL. :9 en ik dus ook...

floor2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 15:58

<3

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:02

Een leuke clinic ben ik áltijd voor! En al helemaal als Ivonka foto's maakt. Misschien extra leuk om het dan in Nijmegen te doen! Hoeft ze eens niet zo ver te reizen!

*(eigen belang? neuhhh *D *D)

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:04

Haha Iris :D Mij hoor je niet tegen sputteren hoor :')