Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik moet iedere keer harder lachen.
Especial schreef:Ik zou het doen!
Als hij door je eigen DA gekeurd is had ik de gok genomen.
In deze tijd gaan er wel vaker mooie en goede paarden weg voor kleine prijzen.
Wat een discussie trouwens over castereren, dat was de vraag helemaal niet.
Er hoeft maar het woord ''hengst'' in een topic voor te komen en iedereen springt er bovenop
Is nog altijd jouw keuze of je hem hengst laat. Heb zelf ook hengsten en snap niet waarom iedereen juist alles direct maar castereerd.
*gaat weer op handen zitten*.
Sorry
Heleennn schreef:Especial schreef:Ik zou het doen!
Als hij door je eigen DA gekeurd is had ik de gok genomen.
In deze tijd gaan er wel vaker mooie en goede paarden weg voor kleine prijzen.
Wat een discussie trouwens over castereren, dat was de vraag helemaal niet.
Er hoeft maar het woord ''hengst'' in een topic voor te komen en iedereen springt er bovenop
Is nog altijd jouw keuze of je hem hengst laat. Heb zelf ook hengsten en snap niet waarom iedereen juist alles direct maar castereerd.
*gaat weer op handen zitten*.
Springt er bovenop, toepasselijkSorry

rOcky_lofz schreef:Heleennn schreef:Ja dat bedoel ik, hij gaat zich niet gelijk als een mak lam gedragen omdat hij gecastreerd is, er zijn ook niet veel pensionstallen (tenminste niet hier in belgie) waar hengsten zijn toegelaten...
dat is nou net oa wat ik bedoelde uit te leggen aan TS..

rOcky_lofz schreef:Heleennn schreef:Ja dat bedoel ik, hij gaat zich niet gelijk als een mak lam gedragen omdat hij gecastreerd is, er zijn ook niet veel pensionstallen (tenminste niet hier in belgie) waar hengsten zijn toegelaten...
dat is nou net oa wat ik bedoelde uit te leggen aan TS..
Na de castratie was hij dat gedrag wel kwijt en is hij een stuk rustiger geworden.