Barokke dekhengsten met aparte kleur

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 18:53

http://www.zeelandnet.nl/prikbord/adver ... _valk.html
wellicht is dit wat? anders moet je gewoon is met haar contact opnemen, want zij importeert heel vaak pre's en heb al heel vaak aparte kleuren (valk, palomino) voorbij zien komen, dus ze kan je vast helpen (ook met lagere prijzen).

sorry, zie nu pas dat je een hengst zoekt om mee te dekken ipv kopen :o

diane_bus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 14:18

Weet niet of dit je iets lijkt, maar op Marktplaats heb ik mijn Andalusier palomino hengst ter dekking staan. Dit is het advertentienummer: 543303719
Als je vragen hebt beantwoord ik ze graag!
Groetjes Diane Busscher, DC Stables

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 00:37

Stiekem denk ik toch dat je Valentin nog eens moet bekijken... :) Misschien gewoon eens in real life? Een hengst met meer dan voldoende go, super nakomelingen waarvan het grotendeel palomino en een prachtig exterieur met heel veel beweging. Je kunt altijd een keertje langskomen voor een kop koffie en een bezoekje. Veel nakomelingen hebben we in de opfok staan en ook deze hengst dekt dmv KI

Wxyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 00:48

ik heb een valk kleurige PRE hengst. 5 jaar oud inmiddels.
denzel heeft in spanje regelmatig gedekt en gaat dat vanaf volgend jaar ook in nederland doen.
we waren m1 startgerechtigd vorig jaar maar door een blessure hebben we er 8 maanden tussenuit gelegen. ik ga hem over een paar maanden weer starten.
denzel heeft geen stamboekpapieren.

ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsen dus hiebij een filmpje: http://m.youtube.com/index?desktop_uri= ... rPEiO5yHuE

gr noor

zazaza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 09:06

noortjjjj schreef:
denzel heeft geen stamboekpapieren.

Is dus geen PRE.... ze zijn alleen Pura Raza als ze papier hebben. Anders is het misschien een andalusier...

TAVA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 19:04

Wxyz

Re: Barokke dekhengsten met aparte kleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 21:31

maakt voor mij niet uit of het nu een andalusier of een pre is. beide ouders zijn wel bekend en zijn beide volle pre's.