Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nombrado schreef:das ook raar, na het ontwormen zon heftige reactie?
waarom stevig ontwormen? wat bedoel je daarmee?
Ik heb wel eens een "goedkopere"soort wormenkuur geprobeerd, waarbij ik meteen een koliek geval had.
maar met de bekende merken heb ik er nog nooit last van gehad.
dan heb ik het over eqvalan en equest (is trouwens spaans)
Dani_ schreef:nombrado schreef:das ook raar, na het ontwormen zon heftige reactie?
waarom stevig ontwormen? wat bedoel je daarmee?
Ik heb wel eens een "goedkopere"soort wormenkuur geprobeerd, waarbij ik meteen een koliek geval had.
maar met de bekende merken heb ik er nog nooit last van gehad.
dan heb ik het over eqvalan en equest (is trouwens spaans)
Ja raar hè. Maar ze heeft dit al haar hele leven. Maakt niet uit waar ik mee ontworm, laatste keer ivermectine en ja hoor een maand lang aan de diarree. Met "stevig" bedoel ik gewoon normale hoeveelheid, zeker niet ondergedoseerd zeg maar. Ik ontworm alleen nog maar n.a.v. mestonderzoek, dat het is zo'n belasting voor haar is, is daar één van de redenen van.
russel schreef:Hoeveel koste zo een baaltje? en hoeveel voerde je op een dag?
Angela schreef:Om nog even op het centrale onderwerp terug te komen: Gisteren heb ik met mijn jonge andalusier voor het eerst alleen een buitenrit gemaakt. Echt.... wat een rust en wat een vertrouwen! Af en toe was iets eng. Maar dan konden we gewoon even wachten, gerust stellen, laten kijken, nog even wachten, en weer verder. Moeilijk te houden?? Nee hoor, ook niet voor de eerste keer alleen op buitenrit!