Maar lees net dat je zelf in Spaanse kleding wordt verwacht

@mirol3
Als je je paard moelijk kan houden aan een halster raad ik je aan om dat toch een beetje te gaan trainen
Zou toch zonde zijn als je paard daardoor niet goed uit de verf zou komen
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
unamie schreef:Ik ga haar voorbrengen met een kaptoom
Maar lees net dat je zelf in Spaanse kleding wordt verwacht
@mirol3
Als je je paard moelijk kan houden aan een halster raad ik je aan om dat toch een beetje te gaan trainen
Zou toch zonde zijn als je paard daardoor niet goed uit de verf zou komen
mirol3 schreef:Cyrina, het mag toch wel? de galop laten zien. Anders ben ik dat voor niks met hem aan het oefenen
en mischien dat jij dit ook weet (volgens mij weet jij zo'n beetje alles van de PRE)
moet je een 4 jarig paard onder het zadel tonen? ik ga die van mij pas volgend jaar beleren en ik denk niet dat ik in een paar maanden al in staat ben om hem al op zoiets groots te presenteren...
russel schreef:Wat houd zo een keuring in? Wat moet je er eigenlijk allemaal voor doen?
Ik ga wel kijken naar jullie...
Cyrina schreef:Deze jury, de heer Javier Bayo Sanchez, zal tijdens de keuring alle deelnemende hengsten, merries en ruinen beoordelen op uiterlijke schoonheid, correcte bouw volgens de rasstandaard van de PRE en beweging. Dit gebeurt voor alle paarden aan de hand en vanaf de leeftijd van 4 jaar ook onder het zadel.
alegre schreef:Wat leuk zeg, dat zijn er al een heleboel!
Unamie, Ik haal de manen er ook niet af hoor. Ik vind het wel mooi staan maar ze zijn al best lang bij mijn 3 jarige en dat vind ik echt zonde.
Elskevree, Wat een ontzettende mooie merrie. Jij krijgt het zo te zien hartstikke druk. Heb je nog ruimte om er twee (2 en 3 jarige) voor te brengen?
Ik heb nog geen hotel geboekt omdat het programma nog niet bekend is. Ik hoop dat er straks nog een plekje voor me is!