[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:14

Super opening Denise.

Ik dacht even het topic mee volkletsen maar jullie waren wel heel snel zeg.
Ik ga niet op alles reageren maar super foto van Furia voorbij zien komen. En van Suelza een paar mooie (hij was wel een beetje stout of viel dat mee)
Ook van Martine mooie actiefoto's van de paardjes.
Ik ga nu lekker voor de tv hangen, en nog verder lezen in een ander topic die gaat over het verschil Academische Rijkunst en klassieke rijkunst, er komen behoorlijk wat dressuurtermen voorbij daar, wel grappig om te lezen.
Gr. Ingrid.

Buitenzinnig

Re: BPL5 In volle vaart kletsen we verder over het barokke paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:19

Martine, ja, filmpje met de hengst komt nog wel ff denk ik, vandaag niet meer, omdat hij op de andere pc staat en dat vandaag niet lukt haha.
Leuke fotos! En wauw, dat je die kaptoom daar op de 2e hands markt hebt gevonden! Super zeg.
Ingrid, grappig, dat topic heb ik idd ook wel eens (deels) doorgelezen. Altijd interessant

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:23

Ingrid thanks, ga lekker relaxen :D ik lig ook op de bank voor de tv met laptopje erbij hihi. Pupjes ernaast...

Suus dan wachten we geduldig af :D ja die kaptoom het is nog best aardig leer ook, was ook blij met de vondst :D

Oh en manlief klaagde nu toch even omdat hij er met z'n pantoffels op staat :') er ligt ook nog een hoop rotzooi op de achtergrond, beetje jammer maar we zijn nog aan het bouwen..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:29

ach, daar let niemand op haha

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:34

Nou het gaat goed hoor met Xantha.
Af en toe heeft ze haar buien, maar het is een schatje!!
Ik sta nu met haar op een grote pensionstal waar alles wordt gedaan!
Echt super, ze staat een halve dag buiten en zomers op het land, we hebben een binnen en buitenbak en een longeerring! Ze staat tot aan haar knietjes in het stro en krijgt veel ruwvoer, kortom, perfect voor ons!!
Met mij gaat het ook goed, voel me elke keer toch weer wat meer de oude worden!

Hier een plaatje van een paar maandjes geleden toen we net verhuist waren
Afbeelding

Martine wat zien jouw paardjes er goed uit zeg!!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:34

Wow nieuw topic en al weer op pagina 3....

Bij deze mijn goede voornemen voor topic nummer 5!
Wat meer tijd maken om hier te reageren haha.....

Hopen dat dit mijn eerste goede voornemen is dat wel uitkomt haha....

Ik schrok trouwens wel van die foto in de openingspost wat was Hinc daar nog donker zeg!!!! Wow en dat in 2 jaar ....

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:35

Xantha is trouwens ondertussen wel wat afgevallen hoor :P

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:37

Martine: Knappe Mabrouk :D. Kaptoom staat hem erg stoer hoor :D
Ik vind persoonlijk de manen op de foto's er niet heel slecht uitzien hoor. This niet het mooiste maar echt lelijk ook niet ;).

Suus: Wat lekker dat het zo goed gaat :D.

Debby: Knappe Xantha <3. Super dat het met jou steeds beter gaat :D.

Shaddy heeft de lente in der bol :P. Ze was erg druk aan het doen :D. Bij de buren lopen schapen maar die ontsnappen regelmatig. Vandaag dus ook en dus liep er een schaap in Shaddy's wei. Shaddy vond het prachtig om dat schaap op te jagen. Ze ging er in volle galop achteraan. Verder deed ze niks hoor en schaap heeft er ook niks aan overgehouden.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:40

Mooie opening gemaakt Denise! (&helpsters!)
Was wel ff schrikken om mezelf zo groot bovenaan te zien staan, hahaha!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:41

Deb, fijn dat de nieuwe stal bevalt!
haha, gekke Shaddy!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:45

_Saida_ schreef:
Mooie opening gemaakt Denise! (&helpsters!)
Was wel ff schrikken om mezelf zo groot bovenaan te zien staan, hahaha!

Mja, maar wel met een waaaaaaanzinnig mooie foto <3

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 21:29

Nieuw topic!! *\o/* *\o/*

en alweer 3 pagina's vol gekletst!
jullie gaan alweer voor een nieuw topic zeker?! :D

prachtige opening trouwens, wat een werk!
complimenten! +:)+

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 21:32

Wat ziet Xantha er goed uit! Hihi wel een lekker buikie inderdaad, maar ach dat is eraf te trainen he ;) klinkt goed die stal!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 21:33

El, uiteraard ;)

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 21:53

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 22:03

geen probleem hoor Lau ;)

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 22:09

Haha goedzo want dat doe ik graag

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:02

hey,ben ook beland in nieuwe topic *\o/*

goed gemaakt meiden +:)+

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:04

Wow, Mabrouk is een gaaf paard zeg... Ik had nog niet eerder echt duidelijke foto's van m gezien, maar das er een om spontaan verliefd op te worden.

Xantha en Hincapie zijn ook gaaf, die serie dat Hincapie lol heeft is erg leuk...

Ik ben vandaag met Tweety en hondje Habibi even wezen rijden. Onderlangs de dijk, in de Betuwe. T was nog erg nat, jammer. Habibi is 8 maanden, en leert meelopen op buitenrit. Ze is voor haar leeftijd absurd braaf, maar echt over de weg wil ik nog niet.
Dat betekent dat ik een beetje rustig aan moest doen, en eigenlijk alleen onderlangs de dijk heen en weer kan rijden. Daar dacht Tweedles toch echt anders over, die was HEET! Wel te houden overigens, maar echt ontspannen zat ik op een gegeven moment niet meer, en dat voelt meneer uitstekend aan en wordt dan nog heter...
Morgen maar even uitrazen zonder hondje naast me....

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:32

@ martine: Het viel me meteen op, die pantoffels :D . Wat is Mabroekie gaaaafff en wat ben ik jalours op je mooie portugese kaptoom! Maar je mag niet met een schaar bij mijn beessies in de buurt komen ;)

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:41

Femke haha een achterneefje van die van jou ;) het is wel een ukkepuk nog hoor, amper 1.50 hoog, maar echt een knuffeltje.. Haha gezellig zo met z'n allen uit rijden :D haha en een heet paardje dus die van jou.

Karina ja prachtig he :') vond die kaptoom tussen een stapel andere hoofdstelletjes en halsters, hele zak samen voor iets van twee tientjes, haha wat een geluk :+ oh en ik schaam me ook kapot, maar het arme ding, er zaten overal enorme plukken uitgetrokken, dat zag er dus ook niet uit.. Haha en bij die wilde leeuwenmanen van Sol zou ik al helemaal niet durven aanraken :D (fotospam??)

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 09:04

Goedemorgen allemaal, het lijkt hier weer een mooie dag te worden.
Ga eerst maar eens wat boodschapjes doen en daarna lekker naar mijn meissie toe <3
Kijken of ik weer eens wat mooie plaatjes kan schieten!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 09:33

Goeiemorgen iedereen!

Nou, gisteravond dus nog even op Furia gereden, denk dat er iets in de lucht zat want hij was mega hyper hihi :=
Was de eerste keer op de nieuwe stal rijden in het donker, en dat vond meneer erg spannend.. Moest echt goed mijn aandacht erbij houden en hem aan het werk zetten om er niet naast te liggen... Elke keer als er iemand aan kwam lopen schoot ie er als een gek vandoor. Ik moet er altijd wel om lachen :P Hij voelde wel soepeler dan zondag, dus daar was ik blij mee!

Zo naar school, heb deze week weinig zin, gelukkig vandaag een kort dagje en daarna een ruime week vrij :j

Suus: Haha, geloof heus wel dat het niet negatief is als jullie he tover me hebben ;) Ja bij elk project is er altijd wel wat idd.. Vind die foto van Fuur altijd gaaf ja :j Je blijft lekker lang daar zeg! Dan heb je het wel naar je zin denk :D Klinkt allemaal super leuk, met Goya en de andere paarden.
Sanne: Dat vroeg ik me idd ook al af, of Igneo naast de breedte ook nog de hoogte ingaat. Hoop het wel voor je, omdat je natuurlijk best lang bent. Maar goed, breed helpt ook al om een mooier plaatje te geven.
Martine: Ja, gisteren dus nog even lekker gereden! Wauw, Mabrouk ziet er echt geweldig uit zeg, beautifull! Hoe hoog is hij nou? Agos, arme darius, hihi nee knippen is niet je talent :D En dat koppie van flaaf inderdaad, echt te leuk! Ook leuk om je man eens te zien! En dat kaptoom is ook leuk, fijn dat je dat zo goedkoop op de kop hebt kunnen tikken! Helemaal afscheren staat meestal wel stoer hoor :j

Leuk Laura en Debby als jullie ook weer mee komen kletsen, hoop dat we het weer net zo gezellig krijgen als voorheen :D
Hier is het trouwens heel mistig, meteen stuk minder lekker wakker worden :n

Femke: Nou het hete zat in het weer want Furia had ook de nodige energie te over :j Geniet vandaag maar even van het uitrazen met m dan!
Angela: Shaddy ook leker actief, hihi lekker schapen jagen Furia vind dat ook altijd interessant :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 09:48

Suus – lekker bezig geweest dus met alle paarden, ben benieuwd naar de foto’s

Mies – code rood haha, jij bent heus nog wel te fikksen ;)

Debby – hoe is het met jou en met xantha
Ik lees al dat het goed gaat met jullie, en fijn dat jullie nu het perfecte plekje hebben gevonden

Martine – mabrouk is echt veranderd en die stand foto <3

Saida – ik kan helaas de foto’s van de opening niet zien op mijn werk dus ik weet helaas niet hoe het eruit zie, vanavond maar even thuis kijken

Laura – zal even in je topics reageren

Femke – ondanks alles wel een lekker ritje gemaakt

Madelief – ik denk zeker dat er wat in de lucht hing want heike was ook super heet, maar wel fijn dat die soepelere aanvoelde als zondag,
En veel succes op school

Nou gisteren voor het eerst weer bij ons in de buitenbak gereden in het donker (na alle vriesgebeuren) en hij was echt super heet, en dan zet die zo zijn rug,hals kaken vast dus het was even stoeien, maar na dik een half uur fijn af kunnen sluiten, dus ondanks alles toch wel lekker gereden :D

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 09:56

Heerlijk Sabine, altijd lekker als je paard goed verzorgd wordt. Ik kan hier op mijn werk geen foto’s zien maar dat haal ik vanavond wel in.
Altijd leuk een extra vriendje in de wei voor Shaddy
Jouw foto’s kan ik wel zien Laura en hij ziet er goed uit zeg.
Oh jij durft ik laat mijn hond thuis als ik op buitenrit ga, als hij iets ziet is die vertrokken.

Citaat:
Nou, gisteravond dus nog even op Furia gereden, denk dat er iets in de lucht zat want hij was mega hyper hihi

Er was een zonnestorm hoorde ik vanochtend dus vandaag zijn er veel magnetische deeltjes in de lucht misschien dat Furia en de andere die gisteren al voelde 8-)
ik heb het rustig aan gedaan gisteren alleen even boefje Ashley laten uitrazen in de bak. Van de week maar weer eens proberen op te stappen. (zal mijn veiligheidsvest weer opzoeken :D )