Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik lig ook op de bank voor de tv met laptopje erbij hihi. Pupjes ernaast...
ja die kaptoom het is nog best aardig leer ook, was ook blij met de vondst
er ligt ook nog een hoop rotzooi op de achtergrond, beetje jammer maar we zijn nog aan het bouwen.. 
. Kaptoom staat hem erg stoer hoor 
.
.
. Super dat het met jou steeds beter gaat
.
. Ze was erg druk aan het doen
. Bij de buren lopen schapen maar die ontsnappen regelmatig. Vandaag dus ook en dus liep er een schaap in Shaddy's wei. Shaddy vond het prachtig om dat schaap op te jagen. Ze ging er in volle galop achteraan. Verder deed ze niks hoor en schaap heeft er ook niks aan overgehouden.
het is wel een ukkepuk nog hoor, amper 1.50 hoog, maar echt een knuffeltje.. Haha gezellig zo met z'n allen uit rijden
haha en een heet paardje dus die van jou.
vond die kaptoom tussen een stapel andere hoofdstelletjes en halsters, hele zak samen voor iets van twee tientjes, haha wat een geluk
oh en ik schaam me ook kapot, maar het arme ding, er zaten overal enorme plukken uitgetrokken, dat zag er dus ook niet uit.. Haha en bij die wilde leeuwenmanen van Sol zou ik al helemaal niet durven aanraken
(fotospam??) 
Hij voelde wel soepeler dan zondag, dus daar was ik blij mee!
Ja bij elk project is er altijd wel wat idd.. Vind die foto van Fuur altijd gaaf ja
Je blijft lekker lang daar zeg! Dan heb je het wel naar je zin denk
Klinkt allemaal super leuk, met Goya en de andere paarden.
En dat koppie van flaaf inderdaad, echt te leuk! Ook leuk om je man eens te zien! En dat kaptoom is ook leuk, fijn dat je dat zo goedkoop op de kop hebt kunnen tikken! Helemaal afscheren staat meestal wel stoer hoor 

Geniet vandaag maar even van het uitrazen met m dan!

Citaat:Nou, gisteravond dus nog even op Furia gereden, denk dat er iets in de lucht zat want hij was mega hyper hihi
)