FunkyMistiC schreef:Meya_ schreef:
Hahaha
Nja je weet maar nooit, ben zelf niet opgegeven![]()
Moet jouw maar geloven hea
Haha ik heb je opgegeven met naam en al, zelfs geld betaalt

Dus ze kunnen niet zeggen dat jij niet mag mee doen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dropje2 schreef:Tjonge Tjonge, "gevaarlijk" "paarden worden vast gek in de kop"![]()
![]()
Zijn dat nu koele Friezen die alles kunnen?
Kom op zeg, denk je nu heus dat er één paard vandoor gaat en de kudde achter zich laat?
Gewoon lekker stappen en draven, en genieten van het mooie strand en de zee!
Een beetje vertrouwen in je paard dames en heren!
De Megastrand rit is al jaren een succes en daar is nog nooit iets gebeurd wat een gevaar zou opleveren
( er gingen een paar meiskes kopje onder met hun pony's, maar dat vonden ze prachtig en schatererden het uit, pony's vonden het helemaal geweldig! en ze stuurden ze express de geul in..)
Uit eerste hand hoorde ik vanmiddag dat er al een dikke 300 combinatie's zijn, dan gedreun zal tot aan Alkmaar te horen zijn![]()
![]()
FriesWytske schreef:dropje2 schreef:Tjonge Tjonge, "gevaarlijk" "paarden worden vast gek in de kop"![]()
![]()
Kom op zeg, denk je nu heus dat er één paard vandoor gaat en de kudde achter zich laat?
Gewoon lekker stappen en draven, en genieten van het mooie strand en de zee!
De Megastrand rit is al jaren een succes en daar is nog nooit iets gebeurd wat een gevaar zou opleveren
( er gingen een paar meiskes kopje onder met hun pony's, maar dat vonden ze prachtig en schatererden het uit, pony's vonden het helemaal geweldig! en ze stuurden ze express de geul in..)
Uit eerste hand hoorde ik vanmiddag dat er al een dikke 300 combinatie's zijn, dan gedreun zal tot aan Alkmaar te horen zijn![]()
![]()
Heb wel vertrouwen in mijn eigen paard. Maar niet in dat van een ander. En wie ben jij om te zeggen hoe en wat ik met mijn paard moet doen.
dropje2 schreef:Tjonge Tjonge, "gevaarlijk" "paarden worden vast gek in de kop"![]()
![]()
Kom op zeg, denk je nu heus dat er één paard vandoor gaat en de kudde achter zich laat?Gewoon lekker stappen en draven, en genieten van het mooie strand en de zee!
![]()
Kallandso schreef:Is er iets van een route ofzo bekend zegmaar? Ik ben nl van plan om wel even te komen met mn camera, het is toch zo goed als om de hoek
Meya_ schreef:haha. het wordt super!![]()
Kan niet wachten, ben benieuwd hoe het er allemaal uit ziet!
& voor de 'discussie' hier boven me van dropje2 en FriesWytske.. Die zit
FriesWytske schreef:Meya_ schreef:haha. het wordt super!![]()
Jij vind het een discussie. Ik vind het dat zij geen respect toont voor mijn mening. Wie is zij om te zeggen hoe ik met mijn paarden om moet gaan. Als ik naar het strand ga met de paarden, wil ik genieten. En niet constant op andere paarden moet letten.
FriesWytske schreef:Meya_ schreef:haha. het wordt super!![]()
Jij vind het een discussie. Ik vind het dat zij geen respect toont voor mijn mening. Wie is zij om te zeggen hoe ik met mijn paarden om moet gaan. Als ik naar het strand ga met de paarden, wil ik genieten. En niet constant op andere paarden moet letten.