Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jessix schreef:Nou Russel, je hebt neem ik aan al wel begrepen dat je niet bij Marialva moet zijn voor een Lusitano veulen??!
Jessix schreef:Gaby kan je inderdaad veel laten zien en vertellen over de Lusitano. Ook ik ben daar gestart met mijn zoektocht.
Nouvel schreef:Jessix schreef:Gaby kan je inderdaad veel laten zien en vertellen over de Lusitano. Ook ik ben daar gestart met mijn zoektocht.
inderdaad iemand die je zeker eens kunt raadplegen!
ze heeft ook lessen gegeven op haar eigen paarden, maar wat ik begreep doet ze dat niet meer.
je kunt altijd even contact opnemen om eens te gaan kijken of te informeren!
de site die yenneke aangaf had ik je volgens mij ook via pb al doorgegeven, staan veel leuke paarden op!
gaellehtc schreef:Correctie, volgens mij heb ik haar en haar moeder zo'n 8 jaar geleden nog gezien tijdens de Kivietsdagen/trofee in Wassenaar. Ze reed toen een bruine Lusitano in het Z (als mijn geheugen goed is)
ultimate schreef:Ik ken een fokker, het is in België maar niet te ver van Maastricht. Die fokt lusitanos en "lusitano-sport", daarmee bedoeld kruisingen tussen lusitanos en sportpaarden maar altijd met focus op functionele paarden en voor betaalbare prijzen.
Die heeft momenteel een zwarte 2-jarige hengst die voor niet veel geld weg mag denk ik, een zwarte merrieveulen van dit jaar die een kruising is van een lusitano hengst uit een Rubinstein merrie en er zijn nog veulens verwacht in de komende dagen of weken.
De zwarte 2-jarige zou misschien iets kunnen zijn voor u. Die is wel groot maar heel lief, veel behang en goed gebouwd (niet volbloedachtig maar ook geen "pantser").
Ik kan adres en telefoonnummer doorgeven via pb.