[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tsjilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:42

:D :D petje af hoor wat een super opening weer :D :D :D
ziet er helemaal geweldig uit
en ben nu weer lkkr bijgelezen
morgen ff wat piccies schieten van me zwarte kanjer en me nieuwe aanwinst de poes

ondertussen is meneer alweer 4 maanden geweest dus gaat snel

meiden veel lees plezier met het 4 topic en iedereen weer op de roze wolkkkkkkkkkkkkkkkkk

later

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:45

Jasmijn: Dat klinkt echt als een zalige vakantie!!!

Karina: Fijn zulke paarden := Igneo gaat altijd lekker onder de bomen schuilen. Sol houdt dus wel van gepaneerd zijn :+
Laatst bijgewerkt door zasread op 01-09-09 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:45

NIEUW TOPIC !!! en weer harstikke gaaf :D

Laura: lekker zo een buitenrit !
toen die knollie aan kwam gedraafd stond je zeker ook wel raar te kijken.. ? op de vorige stal waar
ik werkte hadden ze er 5 die ik elke dag moest buiten zetten, de grond trilde al als ze nog maar over de weg
heen stapte, laat staan als ze begonnen te draven :P

Mies_Apollo schreef:
Karina is geslaagd voor haar opleiding, ze mag zichzelf niet ‘certified Centered Riding instructor’ noemen.
[/quote]
Sjips! Niet moet nu zijn...
Stom!

Echt vervelend dat er altijd foutjes boven komen drijven.[/quote]

aaah klein foutje, het valt niet eens op :P ;)

Jasmijn: aaaah leuk een nieuw katje erbij en zeker zo een kleintje nog, dan zijn ze nog zo ongelovelijk lief :D
geen id wat je opleiding inhoud... maar wel heel fijn dat je er zelf al zoveel zin in hebt. en wat kl*te van die boete
is inderdaad echt zoiets waar je eigenlijk niet op let, je meot naar school dus verwacht je ook dat je OV al goed is...
hadden ze best even door de vingers kunnen zien....
gave actiefoto die met Furia hahaha

Jesser

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:47

Leuke foto's Malin en Suevo!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:49

Effe snel bijgelezen op mobiel. Foto's zijn daarvoor beetje te groot. Ga ik morgen kijken. Maar wil nog wel even zeggen dat ik het weer een super opening vind.

Jasmijn, klinkt als een leuke opleiding. En lekker handig die ov's. Ik had dat toen idd ook.

Ga nu naar sunnie.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:50

Jasmijn: Lieve katjes, wat een schatjes. Heftige foto van Fuur. Die vrouwtjes in Sevilla weten het inderdaad wel. We hebben ze daar ook heel veel zien staan. Ik vind het ook een superleuke stad en lekkere tapas daar (mjammie)

Hoi Peet. Foto's

Nathalie: Hoe gaat het met jouw beestjes?

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:56

:wow: jemig zeg!!!! Ik ben een dagje werken ,kom thuis,kan "tig" pagina's bijlezen en dan is er ineens al een nieuw topic!!!!!!
dat ging snel na gisteravond!
Maar wat een geweldige opening!!! Mijn complimenten! 8-)

nog even wat dingetjes reageren uit oude topic:

Zilfstar ik ben helaas ervarings expert met hoef scheuren ;( pony van mijn dochter heeft er bijna een jaar op kreupel gelopen.Laat het serieus goed ebkijken en begeleiden door je hoefsmid! Laat de smid liever een keer extra en dus misschien wel een keer voor niks komen dan dat het verergert....en een ijzer zou ik absoluut niet doen... brrrrrr,ben allergisch geworden voor hoef scheuren...
Hopelijk valt het mee en is het makkelijk weg te vijlen... :(:)

Heidi Wat een achterlijke gladiool in die vrachtwagen :( stond er geen firma op die je kan bellen?

Sanne Wat een geweldige foto van jou en je vriendje :+: En wat héérlijk al die foto's van Igneo...ik vind hem echt zó'n schatje :+: heb echt een mega zwak voor hem :o

Jolijn Leuke foto's van je paardje! ik hoop dat je heel gelukkig met hem wordt en dat jullie heel veel plezier samen mogen hebben...wat Robijn betreft...het had zo moeten zijn,jullie moesten gewoon bij elkaar komen...om te leren,te leren "houden van" en te leren "loslaten"...jij moest gewoon die verschrikkelijke beslissing voor haar nemen omdat als ze niet bij jou terecht was gekomen ,ze misschien nog heel lang met pijn had moeten rond lopen.Je kunt trots zijn op jezelf! :(:)

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 20:25

Om maar even proberen bij te blijven dit keer :D:

Gabrielle, haha ja ik had ook niet verwacht dat het vandaag al vol was.. maar helaas ;). Haha en die quote van jou is zo leuk he :Y)

Lisenka, tapas helaas niet gegeten, eten vond ik daar sowieso heel moeilijk, vanwege mijn vegetarische levensstijl, en ze eten daar echt veel vlees volgens mij.
En die vrouwtjes ja haha, daarna elke keer hard doorgelopen als ik ze zag.

Anita, ja echt he.. Maarja, volgend jaar weet ik het iig. Opleiding is idd echt heel leuk, ben er erg blij mee.

Nathalie, dank je, ga zo even een topic plaatsen met wat meer foto's ;)
En gaaf he die foto, heeft vriendlief geschoten haha.

Sanne, was het ook idd :) Ik PB je denk morgen terug, alleen nog even hier bijreageren en topic maken en dan lekker met mn vriend een film kijken :D

Peet, mooi ben benieuwd naar de foto's! Alles nog steeds goed nu?

Jellie, fijn dat Flan weer lekker rondrende :)!

Hier het topic:
[BB-ITP] Romeo, het fotomodel, en een klein beetje Barrel [kittens]

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 20:27

Bah, mensen, ik verveel me echt. :+

Zaterdag op de Hippiade had ik een keileuk halster gezien, stond er al mee in mijn hand toen ik me ineens realiseerde dat ik geen paard meer heb om een halster op te doen...

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 20:29

shanna :(:)

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 20:35

Jeeeeej nieuw topic :) heel leuk gedaan, heb flink zitten lachen. De gasten hier snapten er niets van, probeerde het verder ook maar niet uit te leggen.
Flavio probeerde net weer bovenop me te springen toen ik even bij hem in de longeerring bleef staan. Stond gewoon rustig daar, komt hij weer op me af rennen. Als ik me groot maak deinst hij wel weer terug, maar dit schiet ook niet op zo..
Oh en hier mijn moeilijke keuze:
Afbeelding
Vriendlief begint Darius zowaar op prijs te stellen, hij begon net ineens van: hee maar als we straks genoeg terrein hebben, kunnen we net zo goed nog een paar jonge paarden nemen.. Eergisteren reden we langs een kennis van hem die altijd een paar jonge paarden heeft staan, en toen was hij gevallen voor een mooi berber valkje...

Laura: leuke foto's! ziet er zo lekker groen uit!

Marielle: Flan lekker aan het galopperen!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 20:35

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 20:50

Frank & Anouk -> Foto's zijn ontvangen! :):)
Ben ze nu aan het bekijken.

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:04

Mensen, ben weer een dag aan het werk, mis ik maar zo de overgang naar het nieuwe topic :D Ik heb het oude nog nieteens uit! :+ Superleuk die opening!

Ik heb leuke poezenfoto's gezien, mooie foto's van een buitenrit, van een geschrokken paard, en een hoop verhalen gelezen. Mijn goede voornemen voor dit topic: beter bijhouden :D Maar mèn, jullie hebben nu al 3 pagina's volgeluld, haha! Nou, aangezien ik het oude topic nog niet 'uit' heb, ga ik daar maar eens mee beginnen :D

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:06

Jasmijn, zal ik je helpen met het nieuwe topic??

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:09

Is goed!! :D Dan worden wij hierbij de nieuwe topic-openers haha :)

Ga morgen er denk even mee bezig alvast (aangezien er dan waars al flink wat gekletst is haha) ;) en dan stuur ik je wel een PB!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:10

haha, is goed ;)
Leuke fotos van de poezels!
Vanaaf weer les gehad, Goya deed erg goed zijn best, hij vond het alleen wel moeilijk.. Lang en laag lopen op eigen benen in draf vergt toch wel wat van je..

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:12

whiehaaaa, daar was ie al het nieuwe topic. het oude heb ik maar niet bijgelezen, 25 pagina's in 1 dag. jullie sporen niet zeg! :D
maar tis weer een geweldig topic. valt me reuze mee dat er geen roze boxer in voorkomt..
edit: lees nu dat m'n roze maatje het volgende topic mee gaat opzetten...... oei dat belooft wat

saida: graag gedaan hoor

malin en laura: mooie plaatjes. eindelijk weer eens suevo foto's, hij is ook zo fotogeniek. (malin: hint)

jasmijn: klinkt als een heerlijke vakantie zo. tja, conducteurs zijn niet te vermurwen

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:18

Denk er maar om Frankie ;)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:25

borderjay : niet echt aan gedacht :o
we waren zo boos dat ik daar niet eens aan gedacht heb :(:)
en Jesse Huilde ook nog eens dat we ook bezig waren om hem stil tekrijgen :(:)
Maar voor de volgende keer ga ik het echt opschijven :(

lakshmi: wat een schatje :D

Karina: we weten dat je WEL ‘certified Centered Riding instructor’ mag noemen :D
het was me niet eens opgevallen :o
nou hopen maar dat je paarden snel leren lezen 8-) dan heb je niet voor niks dan zo een bordje opgehangen :P :+

hihi Jesse kruipt overal naar toe en vind het leuk om aan alles tezitten vooral als het knopjes zijn :D
en de computer is zo gaaf als je het steeds aan en uit kan zetten met je vingertje :+
verleden keer heeft Marcel maar bij de computer een kartonnen bordje neer gezet met verboden voor Jesse _O- :')
en Jesse kwam aan kruipen pakt het bordje rukt het van de computer af en hup zijn vinger op de knopjes :P

Barroco leuke foto :D wel een opvallende halster hoor :D
wow die foto van furia 8-)
wat een schattig poesjes heb je zeg :D

spokie79 schreef:
Deze?????
:D ja in deze :P niet in die maar in deze snap je het nog :+
nee er was dubbel gepost 2 of 3 topic geopend :P en in welke mochten we nou posten :D

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:33

nog 497 blz tegaan wie doet de opening :+

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:38

Barroco: Wat een schattig katje!! En die foto van Furia is idd heftig zeg!!
Jellie: Fijn dat het weer wat beter gaat met Flan! Toch wel fijn als je ze zo ziet gaan (hadden wij net ook met een paardje op stal, de zonnewerende beenbescherming was binnen dus ze mocht na twee weken weer naar buiten....).

Ben net terug van stal, we hebben even wat foto's gemaakt. Eerst van Komiek die na twee weken eindelijk het land weer op mocht. Ze had een ontsteking in haar been doordat het ernstig verbrand was (en dat in één dag). Vanwege haar hoge gevoeligheid voor de zon moet ze nu voortaan met zonnewerende beenbescherming op het land. Ko was in iedergeval erg blij dat ze het land weer op mocht :). Daarna even Shaggy en Vymar samen op de foto en ik later nog alleen met Shaggy. Mijn oma wil graag een foto van Shaggy en mij in een fotolijstje, vind het wel een leuk verjaardagscadeautje voor dr ;). Maar de foto's komen eraan :).

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:39

_O- daar moet toch alvast aan begonnen worden hoor :P

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:40

Heidi, Jasmijn en ik gaan de opening doen..
Denk, zoals het nu gaat, volgende week?

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:41

Hahaha :D Het zou toch ernstig zijn ;)