Tja, die sissende deuren... daar kan ik me wel iets bij voorstellen, net als dat sissende geluid als de remmen van vrachtwagens ontluchten (oid)Citaat:Ha ha daar heeft zij ook last van bakkabouters voor de rest super braaf ze leert ook best snel alleen als ze in de bak ook andere hoort lopen voor een kar wil ze wel versnellen of ze staat stil met een fier hoofd en een mega hinnik daarna nog wel wat versneld lopen maar wel rustig terug te nemen.Langs de weg super braaf alleen de sissende bus deuren vindt ze maar niks,ze is ook heel snel over te halen wat betreft rare dingen loopt er dan wel met een scheef hoofd langs van nou dat weet ik niet maar hou je in de gaten,gisteren voor het eerst op totaal vreemd terrein gereden nou super braver als braaf kon niet.Dat ik haar net had moest wel heel erg wennen en soms nog wel al die gekke koeien en kalfjes machines bbrrrr,dat was ze niet gewend nu loopt ze er wel rustig langs en heeft ze zelfs een koeien vriendin.
Gek hè dat ze buiten zelfs op vreemd terrein soms cooler zijn dan in de rijbak. hihi...pas maar op dat ze straks niet ook nog gaat loeien