Ans schreef:Ben ook wel benieuwd of de lippizanner (en fell pony) ook zo goed terecht komen... (sure hope so!!!)
helaas de fell pony is nog bij de oude eigenaar , maar monty de lpizaner ruin staat ook bij mij!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ans schreef:Ben ook wel benieuwd of de lippizanner (en fell pony) ook zo goed terecht komen... (sure hope so!!!)
Don_Marcello schreef:Al zoekend op Internet kwam ik ook deze tegen op de site van de Woeste Hoeve. Is dit dezelfde Reclamo?
http://www.woeste-hoeve.nl/plaatjes/Woesteh3.jpg
) ! Hoop dat jullie samen met Ton & Alette en super baasje mogen vinden. Als ik geld genoeg had, wist ik het wel, maar helaas.
dat heeft de vorige eigenaresse me verteld/door gestuurd toen. Ze is op zoek gegaan, naar zijn verleden en kwam op deze foto
die knapperd
stal_kuiper schreef:Ans schreef:Ben ook wel benieuwd of de lippizanner (en fell pony) ook zo goed terecht komen... (sure hope so!!!)
helaas de fell pony is nog bij de oude eigenaar , maar monty de lpizaner ruin staat ook bij mij!!

Heel veel plezier met hem en dat jullie nog lang van hem mogen genieten.

(als hij iets beter is)
We willen natuurlijk wel van de vorderingen op de hoogte gehouden worden