[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:12

Prinslover: Hahaha, daar is het vrees ik al te laat voor! Zijn er net door de straat gereden, helaas geen paard gezien! De uren kruipen nu echt voorbij!

Heb nu ook officieel groen licht, dus het wordt nu errug spannend!

Oh, jammer dat je baan niets is geworden joh! Maar vakantie is dan wel weer fijn!

Ik baalde er eerst van dat ik zolang vakantie had, begon me een beetje te vervelen, maar nu ben ik wel blij, als paardje dalijk komt, nog 2 weken om lekker aan elkaar te wennen etc.!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:15

jolijn is het al zeker dat je haar gaat kopen ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:20

Nou, als ze bevalt en het klikt wordt ze deze week gekeurd en wil ik haar volgend weekend ophalen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:29

Maar ik ga weer verder met mijn safari jus, anders slaap ik weeeeer niet vanavond :p

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:32

Hahaha, leuk hoor al die kriebels voor je eigen paard!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:34

Ja, idd Clown
Maar die dagen duren net jaren... Ik wordt er helemaal gek van, en mensen om mij heen ook Bloos

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:36

Ilona: Dat meen je niet gestopt met je baan, wil je ook de reden vertellen? Ik ben namelijk wel nieuwsgierig, mag natuurlijk ook via pb!
Ik hoop dat je wel snel wat anders vindt wat beter bevalt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:37

nou, nu ga ik echt!

Tot morgen, en hopelijk heb ik dan goed nieuws!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:48

Ik ben benieuwd, tot horens! Knipoog

Sanne: Ja wel jammer hoor. Was ook niet echt van plan om te stoppen, maarja, had geen keus Knipoog . Ik had het sowieso niet helemaal naar me zin. Heel ander cultuurtje daar. (Lees; ik heb 5 maanden stage gelopen op een verstandelijke gehandicapten instelling, vrijdag laatste dag. Maandag 1e dag op een advocatenkantoor, dat is echt een méga omslag). Maar goed, ik had werk, en verdiende geld, dus had zoiets van ik kijk wel voor hoelang. Maar zij vonden (en dat klopt ook wel) dat ik het juridische gevoel miste.. Deed verder goed mn werk ect. maar miste het juridische gevoel, en daar draait het toch wel om.. Maar hoop nu iets te vinden wat wel echt bij me past Ja .

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:52

mm jammer ilona. maar komt goed Knipoog Haha!

Jolijn : superrr spannend Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:02

Prinslover schreef:
Ik ben benieuwd, tot horens! Knipoog

Sanne: Ja wel jammer hoor. Was ook niet echt van plan om te stoppen, maarja, had geen keus Knipoog . Ik had het sowieso niet helemaal naar me zin. Heel ander cultuurtje daar. (Lees; ik heb 5 maanden stage gelopen op een verstandelijke gehandicapten instelling, vrijdag laatste dag. Maandag 1e dag op een advocatenkantoor, dat is echt een méga omslag). Maar goed, ik had werk, en verdiende geld, dus had zoiets van ik kijk wel voor hoelang. Maar zij vonden (en dat klopt ook wel) dat ik het juridische gevoel miste.. Deed verder goed mn werk ect. maar miste het juridische gevoel, en daar draait het toch wel om.. Maar hoop nu iets te vinden wat wel echt bij me past Ja .

He, dat is wel jammer, hopelijk vindt je nu iets wat beter bij je past!! Want die Anda moet nu toch wel eens gaan komen Knipoog

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 22:22

Ilona: Jammer van je baan, maar er komt vast wel iets wat wel bij je past.

Vanochtend is de DA geweest. Lagartera is dus hengstig. Gelukkig zijn Chistosa en Esperanza nog wel drachtig.

Vanmiddag werden we door de fokker van Banjer gebeld. De DA was daar geweest om hondjes te enten en te chippen. Er waren een paar pups die wat achterbleven bij de anderen. De DA zei dat de grotere pups wellicht het beste naar hun nieuwe baasjes toe konden. Dus .................................Banjer is hier. Hij is nog liever dan we dachten. Loopt de hele tijd met je mee, is speels, wil graag knuffelen en loopt ook al (een beetje) aan de riem. Vanavond kukelde hij de sloot in en ik sprong er direct achteraan. Toen ik in de gaten kreeg dat alles goed was, moest ik hier ook wel om lachen. Hij heeft daarna direct zijn eerste badje gekregen. Hij vindt alles wel best. Ligt nu lekker te slapen. De katten zijn ook al wezen kijken, wat dat nu voor raar hondebeest is dat niet eens achter hun aan komt rennen. Ze maakten er gelukkig niet veel van, dus dat zal ook wel goed komen. Banjer vindt de wereld geweldig en iedereen is zijn vriendje.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 22:37

leeuukk voor je Lisenka, maarre heb je zelf geen badje gekregen? Dan zal Jan wel een stukkie bij je vandaan blijven vannacht met een slootgeurtje bij je Tong uitsteken haha
Sanne: welcome back, idd een mooie foto die op de wiki
Ilona: succes met zoeken

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 22:45

Ilona -> Beviel de baan je toch minder dan gedacht?
Jammer, maar anderzijds; er zijn nog genoeg andere leuke banen!
Rints was idd weer aan het testen tot hoever ze kon gaan.
Er stonden mensen te kijken die net nieuw zijn bij ons op stal, die zullen wel gedacht hebben.......

Lisenka -> Wat leuk dat jullie pup er al is!
Veel plezier saampjes, en we willen snel foto's zien, hoor!

Vanaaf Rints weer gelongeerd en ze was me daar toch braaf!
Het enige wat ik niet echt voor elkaar kreeg is het langzame draftempo, maar ze deed verder wel goed haar best.
Ik was in de binnenbak en schoof steeds een stukje verder naar achter zodat ze telkens ietsje dichter bij de grote enge gevaarlijke trekker kwam die naast de bak stond.
Ze hield 'm goed in de gaten maar liep netjes door.
Tot ik haar linksom liep lopen, toen vond ze het toch even nodig om snelheid te maken en een paar bokken te geven, daarna was dat ook weer over.
Ik heb haar natuurlijk flink geknuffeld en beloond, en toevallig had ik nog wat brokjes in mijn zak zitten.
Dat had madam al snel door, hahaha! Haha!
Ow.... ik ben toch zo verliefd op m'n meissie! Lovers

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 23:06

Ja, zeker jammer van mn baan opzich. Maar anderzijds heb ik nu ook zoiets van: wie weet komt er straks iets heel leukes op mn pad. Ik had dit toch niet zo lang vol gehouden denk ik Bloos .

Saida: Weer een brave Rintske lees ik Haha! . Zo mag ik het horen haha Knipoog . Wel leuk hoor, zo'n pittige fries, daar kan je wat mee Ja

Lisenka: Ah, dat meen je niet Haha! Haha! . En de 1e dag nog wel in de sloot beland ROFL haha Haha! . Ag ja, zo maak je nog eens wat mee! En wat goed dat de andere 2 dames wel drachtig zijn! Lachen

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 23:14

Jaaaaaaa ik leef ok nog Nagelbijten / Gniffelen

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 23:17

Ilaaa : Ga je morgen nicole dr birthday ??

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 23:28

Mossel: Haha, mooizo Knipoog

Mies; Jep ik ben ik ook Haha! .

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 23:29

Ilaa : Mooi zo Tong uitsteken Ik ook haha.
gaan we het weer ff gezellie maken Tong uitsteken

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 23:30

Haha, idd. Haha! Gaat goed komen hoor. Weet niet wie er allemaal komen Nagelbijten / Gniffelen . Maar ik ga gewoon gezellig bij jou zitten haha Knipoog

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 23:33

Ja toch, nouja gewoon alle chicks en lisenka komt met janto dus zal rico ook wel meekomen. En nicolee kennende zullen er nog wel meer gasten kome:p je weet toch hoe dat gaat haha

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 23:34

Haha jaa ik weet het Lachen . Maar wordt wel lachen! Ik zie je morgen dan Haha! .

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 23:35

Yeahh baby (K)
tot morgen, ik ga nou lekker pitten

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 08:23

saida: Dat huren is flink aan de prijs inderdaad! Zeker als stallen goedkoper is! Wel aardig van je vriendin dat je haar paard mee mocht nemen!
Appart die tanden!!! Ik heb ze eigenlijk nooit gevonden, alleen een fietsenrek gezien!
rints had zoveel zin dat ze dacht hmm als ik nou vervelend ben mag ik vast langer longeren! Knipoog

lisenka: Hopelijk is het deze keer wel raak! Hoeveel dagen moet je nog tot banjer komt? *leest verder* AHHH gaaf dat hij er al is!! Ik zie hem ook al helemaal in de sloot waggelen, zo lekker onbeholpen en dan plomp! Hoe vindt hij de paarden?

esther: Fijne vakantie!

sanne: Ik ben pas nog in die dierentuin geweest! Jammer dat ze niet alle dieren hebben maar ik vind hem wel heel mooi gemaakt! Iets natuurlijker ipv een snelweg met hier en daar een hokje!
Encanto mag ook blijven bewegen, maar eigenlijk alleen stapbosritjes Vork dat vindt hij saai dus daar mag hij altijd al wel draven galoperen en soms crossen Knipoog Maar afgelopen weken gaat het zo goed met hem, en hij vond het leuk. Dus heb liever dat hij 4 jaar blij meegaat dan 8 jaar boos. om het maar even zo te stellen
Zullen we mn wedstrijdweekend dan maar meeten Tong uitsteken

Ik ging gister winkelen in antwerpen en toen nog even naar de film, the strangers! nou ik scheet in mn broek! Valerie en ik zaten elkaar natuurlijk erg op te naaien, maar hij was ook wel een beetje eng!! gelukkig wel fatsoenlijk kunnen slapen!!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 10:21

Ilona -> Rintske is idd een lekkere pittige fries, mag ik wel!
Ze mag van mij gerust wel een beetje karakter hebben!
Maar zo braaf als ze de eerste keren onder het zadel was.......... ik vermoed zomaar dat ze nog wel wat tegen gaat stribbelen! Vork

Margot -> Heeeee! Wakker? Knipoog Pling

Michelle -> Zou ze het doorhebben denk je? Dat als ze vervelend is het alleen maar langer duurt?
Ik denk dat de brokjes die ik op zak had ook wel invloed hadden, hahaha! Haha!
Ja ik vond het wel erg duur worden om voor die €60,= een paardje te huren voor Lisanne.
Temeer omdat op de Woody Ranch zelf weidegang maar € 7,50 per dag is incl. 2x krachtvoer en er wordt diverse keren per dag gecontroleerd en eventueel water bijgevuld.
Dus voor nog geen € 60,= kon ik daar een week lang een paard neerzetten en van genieten.