Hij wordt steeds meer paard he! Het valt me in het echt niet zo op, tot ik de foto's naast elkaar leg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij wordt steeds meer paard he! Het valt me in het echt niet zo op, tot ik de foto's naast elkaar leg
Nieuw bucketlist item: rijden in de Manga! Heb ook wel wat fotos gemaakt, als ik bekomen ben van de trip zal ik er wel een paar posten 
het heeft echt iets met de rook van die kastanjekraampjes en dan savonds en overal die paarden
waar de GP ruiters gewoon in de manga aan het losrijden zijn, al die hengsten bijeen... dat zie ik hier echt nog niet gebeuren
heb nog veeel te ontdekken in het lusitanowereldje.
het is heel speciaal, maar je ziet er natuurlijk ook wel mindere dingen.. de manga is toegankelijk voor iedereen dus ook slecht verzorgde paarden en vreselijke ruiters. Ik heb me bewust enkel op het mooie gefocust, daar was ook genoeg van te zien gelukkig. 

Idra schreef:Mooi Laurence! Ik zou ook zooo graag eens gaan. Volgend jaar toch maar echt eens werk van maken.
En het jaar erna SICAB.
Op onze rondreis in Portugal reden we langs Golega en ben ik eens gestopt op dat plein, haha, dan is dat daar dus echt ghost-town. Wel lekker gegeten in het resto op de hoek en de paarden gaan bewonderen in de rijschool daar aan het plein (waar de binnenpiste van het festival ook is).

.
, is in mei/ juni.
Femke_Tweety schreef:Ze worden mooi oud, met wijze snoeten, Lusitanos.
Vandaag mijn oude vriend weer eens op de foto gezet.
1 januari wordt hij officieel 29...
[ [url=m/7FogMT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NiuxjU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LdaWJK.jpg]Afbeelding[/url] ]
wat zijn de plannen?