Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jenny_S schreef:Ik kan helaas niet veel vinden waar de Utrechtse kampioenschappen worden gehouden voor L 1
Iemand tips?
Jamiejoyce schreef:Dan wonen wij redelijk bij elkaar in de buurt
Estherr__1 schreef:Jamiejoyce schreef:Dan wonen wij redelijk bij elkaar in de buurt
Ja klopt![]()
Ga je ook starten in Oud-Beijerland?
Even voor de duidelijkheid, je moet dus minimaal 2 selectie wedstrijden mee rijden voor die Friese kampioenschappen? Anders maak je sowieso geen kans?
En als ik in de B ga mee doen en misschien rond Augustus L1 mag starten? Kan je dan gewoon verder starten in de L1? En mocht je door zijn naar de finale gewoon de B proef rijden?
_R_G_ schreef:Hallo Allemaal!
Sorry dat ik zo lang weg geweest ben, mag ik weer mee gaan kletsen?
Er is veel gebeurd in de tussentijd maar heb nu weer wat meer tijd als het goed is
Over alle reglementen rondom kampioenschappen ben ik ook echt niet bekend helaas.
Kan geloof ik ook per regio verschillen?
L_Vie schreef:ooh mensen, help!
Ik wil graag weer een opleiding doen, zat te denken in de financien. Maar heb nu een contract in de zorg en verdien nu geld dus kan dat ook niet los laten.
Heb al gekeken naar opleiding maar je moet altijd stage lopen en dat nekt me! Kan best een opleiding 1x per week volgen maar nog eens stage erbij :|
Jullie weleens hierover nagedacht? Ik ben nu nog jong en weet dat ik niet altijd in de zorg wil blijven.. dus ik kan nu nog omscholen. Maar met een auto, paard en binnenkort op mijzelf wonen kan ik niet zonder dat geld:| Zag wel dat ik 300 euro studiefinanciering krijg.. maar ja dat is ook niet alles wat ik nodig heb.
Rot gezocht naar BBL vacatures.. maar gewoon niets he!