Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
FahyaFemke schreef:horsieslii schreef:Hoi hoi, lang geleden sorry.
Is er toevallig iemand vandaag naar Esbeek geweest, naar friese paarden keuring?
hoi!
ik ben geweest ja!
ik vond het mooi. kwam voor een veulen.
en jij?
Weet jij hoe groot Botte is misschien?
, eerst maar even kijken of ik een baantje kan krijgen (heb nu voor deze zomer een baantje, maar daarna heb ik niks meer
). Daarna als ik genoeg geld heb kan ik dr wel over na gaan denken...
heb er zo'n zin in!

Barroco schreef:
Saida, zo wat een grote doppen zeg! Ik heb zo nog nooit eerder gezien maar wist niet dat ze zo groot waren
Robijntjah schreef:Ik logeer vanavond bij een vriendin, en ga morgen om 1 uur kijken
Ach, een keer een boos paard mag wel toch
En liever aan de lijn als wanneer je erop zit!
Widosa en haar veulentje Dentino staan er op.

Hij is terug naar de verkoopster. Denk

. Ben al een tijdje niet meer geweest, en ga daarom ook niet op álles reageren hoor
. Dan ben ik een uur bezig hahaha
. Er is een hoop gebeurd afgelopen week, dus heb ook weinig tijd gehad om te bokken eigenlijk. Ik had natuurlijk een baan op een advocatenkantoor, maar na een maand is dit helaas toch niks geworden... Ben nu dus lekker vakantie aan het vieren (heb ik wel verdiend vind ik zelf
) en wil in september weer ergens gaan werken. Misschien wist me oom een baantje, en dat klonk wel erg leuk, dus wie weet binnenkort weer aan de slag. Wil sowieso in september weer gaan beginnen, want wil natuurlijk wel over niet al te lange tijd me paardje, dus er moet geld verdiend worden haha.
Leuk als je rond deze tijd van het jaar gaat, want er waren veel jonge dieren
. Zooo lief. Als ik me kabeltje weer heb (hopelijk snel
) zal ik even een paar foto's uploaden, want ik heb er sowieso 1 van een heel klein baby teigertje. Echt om te smullen!
.
. Wat een leuke foto's en verhaal erbij. Heb er wel om moeten lachen
. Zag er heel gezellig uit. Die doppen van Rintske
Wat een dingen zeg, en mega groot. Nog nooit gezien, dus wel leuk die foto! Rintske is wel lekker aan het testen lees ik. Die vond die vakantie maar al te lekker en zag het werken niet zo zitten haha
. Hoe is het verder met Bandito? Vermaakt ie zich nog?
. (Heerlijk he die anda's die zo hun best voor je doen!). Ben echt super benieuwd naar Fuur. Ik heb nu tijd zat dus wie weet kom ik binnenkort eens bij jullie buurten
.
. Zal wel een gemengd gevoel zijn als je van Encanto afstapt... Zo zonde dat hij niet meer normaal bereden kan worden.. Wel goed in de gaten houden idd. Als het teveel wordt zou ik stoppen, maar zolang het goed gaat kan ik 1 in de zoveel tijd geen kwaad lijkt me. Zeker niet als hij er ook zo van geniet!
Ik heb denk een stukje gemist over Veerle, maar die wil je niet meer kopen dan? Veel plezier als je gaat kijken, niet te snel verliefd worden hoor haha
.
. Ik vond hem echt super gaaf om te zien. Heel apart oog had ie ook. Jammer dat ie nu weg is..en niet bij jou kon blijven dan.. Ik hoop dat ie het goed heeft nu.
En jij vind vast een andere leuke PRE. Al 1 op t oog?
. Veel leuke dingen gedaan lees ik! Gelukkig heeft Fiesta zich rustig gehouden haha. Ik moet idd hoognodig opzoek naar dat kabeltje
.
. Al hoewel, als je voor de 1000e keer poep uit je huis aan het ruimen bent, dan word je er soms wel moe van hahaha