Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

neemt echt alles van mij over. Ik ben verkouden, dus zij stond vandaag te hoesten. Door mijn lijf lopen we nu met inrijden dus ook weer vast. Maar goed, dat gaan we ook oplossen, maar eerst moet ik even dit virus kwijt
ik voel me vandaag alleen maar slechter dan gister dus we gaan nog niet de goede kant oo

Tilmar schreef:@Dorien66 het duurt even voor ze aarden, fijn dat het nu lekker gaat met Taruga. Wat een omgeving rij jij in, prachtig zeg. Daar kan ik alleen maar van dromen. Mag je gewoon over die grond rijden? Fijn dat ze goed loopt op de hackamore. Een stalgenootje van mij heeft ook een pre en die is ook steeds aan het zoeken naar het juiste bit. Ik heb er met Xada ook zeker 6 geprobeerd, maar die is nu tevreden met een niet te dik dubbel gebroken bit van sweet iron.
En wat een gaaf zadel!! Ik zou het wel eens willen voelen, zit het lekker?
Tilmar schreef:Met Xada gaat het dus heel goed, ze is enorm gegroeid: omhoog en in de breedte. Toen ik haar 2,5 jaar geleden kocht was ze denk ik 1,58 ofzo en nu 1,64 en ze is gewogen op 615 kilo. Help!
Fijne vakantie alvast!
Zal morgen eens met bit rijden. Nadir schreef:Leuk paard Tilmar! Terecht trots!
Sterkte Maartje, hopelijk knap je snel weer op.
Hoe ging het oefenen in de bak DGM?
Fijne vakantie Audesta, heerlijk dat warme weer!
Elisa, ja ik merk toch wel verschil. Ik heb ook weer wat bitloos gereden en vond dat ze daar zo fijn op liep, maar wellicht had dat met het bezoekje van de osteopaat te maken en niet met het bitZal morgen eens met bit rijden.