Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Suusenmalvin schreef:Wow, wat gaan jullie hard!!!!! Hoe zit dat met de selectie wedstrijden? Moet je paard daarvoor ingeschrevenen staan bij het stamboek voor Friese paarden? En moet je een bepaald niveau hebben? Kun je zomaar meedoen?
Jenny_S schreef:Lauke schreef:
klopt ja. Ik heb er toen voor gekozen om gewoon bunschoten te pakken, aangezien dat op loopafstand was en ik dat wel even genoeg spanning vond voor ida de eerste keer
Maar deze is pas vanaf L2 toch?

Ik weet nog niet precies welke... de keuze is reuze
Balkbrug/Garijp/Drachten/Oldeholtpade/Assen is allemaal wel prima te doen! Eens rondvragen wat de mooiste/fijnste locaties zijn. Zit ook een beetje met de oogst op de boerderij, dus balkbrug/oldeholtpade/garijp zou wel mooi in de boerderij planning passen haha (als we in ieder geval niet weer zo'n vroege zomer hebben als afgelopen jaar, dat was echt niet normaal!)
Hangt er ook een beetje vanaf hoe hij gaat reageren buiten... als dat allemaal een beetje prima gaat kan ik mooi vlak voor de selecties over naar de L2. Nadeel is namelijk dat je in dezelfde klasse moet blijven tot eind september. Dus als hij lekker loopt en zich verder zo mooi ontwikkelt wil ik niet het hele outdoor seizoen in de L1 blijven plakken.

. Ook een leuke wedstrijd trouwens voor als je de andere selectie wedstrijden niet kan rijden.