Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
My_Chimanga schreef:Oeh, das wel wat stressig dan! Hij is wel echt heel gaaf!
Als ik vragen mag, hoe gaan jullie dat nu doen nu er nog het Rhino gevaar is en het dus eigenlijk niet 'verantwoord' is om paarden te verplaatsen? Of heerst dat in Spanje helemaal niet, en is de stal waar hij heen gaat ook gegarandeerd veilig?
Bij ons op stal mogen nu namelijk even geen nieuwe paarden komen, en dat terwijl er ook al een aantal eigenlijk hadden moeten staan nu...
Gisteren heb ik met de les echt genoten... ze liep gelijk al steeds wat naar beneden en rond (zijn steeds twee stapjes en dan weer snel even omhoog, dus dat is voor mij heel vermoeiend, maar verder al vrij netjes!
Maar wat nog leuker is, ik heb gegaloppeerd! Helemaal los, beide kanten om een flink tijdje! Heerlijk zeg!! Haha, ik durfde eerst niet helemaal, omdat het van de week niet zo goed ging, maar mijn instructrise zette gewoon door en zorgde dat het goed ging! En wat gingen we hard voor mijn gevoel... En het leukste was dat ik echt keihard begon te lachen toen het goed ging, de tranen rolde over mijn wangen van geluk! En iedereen die op stal was, inclusief de staleigenaren, stonden aan de rand te kijken, zo spannend en zo leuk was het!!
Ben helemaal gelukkig nu.... EINDELIJK!