Prinslover schreef:Branka, fijn dat je paardje weer beter gaat! Hopelijk issie snel de oude. Hoe gaan de wedstrijden met Frío eigenlijk? Welke klasse rij je nu, met hoeveel wp? Ik wil met Chico ook gaan starten.
Ik rij met Frío nog steeds B. Rij ook hooguit 1 wedstrijd per maand. Gemiddeld nog minder. Moest in het begin vooral ervaring opdoen, vlieguren maken zoals mijn instructrice zegt. Ben n.l. te perfectionistisch waardoor ik mijzelf te veel druk opleg en op die spanning reageert Frío weer enorm. Dus pas 2 wp, maar hopelijk worden dat er binnenkort meer. Moet kunnen, 1 van de laatste wedstrijden had ik 178 en 179 punten, dus net geen winst.
.
. Maar wie weet valt het ook heel erg mee
. We zullen zien. Eerst maar eens weer een de training als het weer een beetje boven 0 wordt..
. Echt dapper hoor! Ik zou het echt niet durven haha
Het is een Koningsslang welke in het wild ook giftige slangen opeet. Mar deze wurgslang kan geen kwaad. Hij wordt niet groter dan een meter ongeveer en pakt alleen prooi wat hij op kan. Neef heeft ook mini-anaconda's zitten en daar doet ie heeeeel voorzichtig mee. Zijn nog jonkies maar pakken echt je arm. Dit exemplaar op de foto dus, heeft hij al geruime tijd in de winkel en is een zeer handzame makkelijke slang (dit individu dus). Want ook slangen hebben elk zo hun eigen karakter.
. Daar moeten ze bij mij ook niet mee in de buurt komen!
? Ik ben daar echt een muts in haha
.
! Dan scheelt het toch wel een hoop. Aangezien ik nu helemaal niet zou weten hoe die reageert..
Maar nog steeds Eurostar en niet Anky... haha.
) Volgens mij is het puur omdat ze op Prince wil starten. Ze rijdt gewoonlijk op een pony van de pony-juf van Sabrina, maar dat beestje staat al 5 weken kreupel op stal. Het was van mij uit puur een gunst, zodat ze voorlopig toch kan rijden en dat Prince weer even echt lekker werd doorgereden. Prince is natuurlijk maar tijdelijk, tot Sabrina er echt voldoende zelf mee kan.
. Die beestjes ( en de boeren natuurlijk) kunnen er ook niks aan doen.