ga ik zeker doen
saida wat een heerlijke vakantie was dat of niet. ziet er superr uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ga ik zeker doen

keek net in je profiel wat is die eerste foto van raya superr schattig

.
(bij mij deed ie het tenminste een tijdje niet....). Ik zat weer is op marktplaats te kijken en toen kwam ik deze schoonheid tegen: http://link.marktplaats.nl/177257766.
.
Maar je andere beestjes zijn ook veilig gebleven dus misschien dat banjer net zo'n geluk had

Staat bij een vriendin in de buurt, dus dat is handig!
Af en toe wat paarden

.
. Helaas kan ik maar twee keer in het jaar op een manege wedstrijd rijden... Maar zodra ik mijn eigen paardje heb ga ik ook starten
(helaas duurt dat nog even...)
. Voorlopig heb ik nog niet genoeg om hem te kunnen betalen... Misschien leasen als het niet te veel is, maar ik gok dat het niet goedkoop zal zijn. En dan moet je nog uit de stallingskosten en misschien DA kosten komen. Maar zoiets wil ik later wel, nu nog maar even hard leren voor de topbaan om hem te kunnen betalen
. Hopelijk wordt je voet snel minder pijnlijk... Ik ken die leuke acties, At heeft ook al meerdere keren op mijn voet gestaan en dan ook nog eens extra leunen om te kijken waar die nu precies op staat...
. Morgen nog een dagje werken en dan ga ik zaterdag alweer naar het zonnige Turkije (waar nu bosbranden zijn, maar die hebben ze onder controle gelukkig...). Heb er echt zin in! Vooral na die regen en onweersbuien van vandaag...
Spannend je wedstrijddebuut en dan meteen ook maar internationaal. Super dat het zo goed ging met Encanto.