Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zag dat er weer nieuwkomers zijn, gezellig! Een hoop leuke foto's gezien en verhalen gelezen. Ik ga er maar niet op in, want ben de helft al kwijt.
Wil ze even met jullie delen. Issie niet mooi
)

Bij ons zijn er ook zo veel van die lammetjes geboren, echt lief 

Leuke shet ook trouwens, leuk dat je daar ook mee aan de gang mag. Mennen is ook cool hoor

cruesli schreef:@prinslover: waarom vlecht je de manen niet aan verschillende kanten? dus tot waar de kap ong omvalt de vlechten links en op de helft van het gedeelte wat omvalt de vlechten rechts. Dit lijkt me ook niet prettig aanvoelen voor je paard![]()
kijk maar naar het topic van Marieke, zo heeft zij het ook bij Goasse, anders krijgt hij dat ook
viewtopic.php?f=10&t=771931

Ik moet morgen ook examen doen, ik ben gelukkig nog niet zenuwachtig, maar dat zal morgen nog wel komen denk ik.
Mijn lieve kleine Otje.. Gelukkig duurde het niet lang en durfde ze steeds dichter bij te komen
Otje vond het weer heerlijk om daar het gras te 'maaien', daarbij heeft hij ook gezorgd voor de bemesting
. En toen we terug gingen hebben we er ineens een half uur over gedaan, gekke Ot

Nouvel schreef:DinkeyGirl , ik denk dat je het beste gewoon de gewenste lengte voor je bakstuk en kopstuk door kunt geven, zit je zeker goed, zonder dat hij hoeft te weten welke bitten erin moeten...![]()
verder wel snel doorgelezen, maar het gaat me weer te snel nu ik weer aan het werk ben...![]()
en terug scrollen lukt nog steeds niet...
Ik ga nu maar gelijk voor de stang en trens, scheelt me 5 euro met wat ik anders had willen hebben
Nouvel schreef:Wat een toestand zeg!![]()
ben wel heeeel benieuwd!
Maak je snel foto's als je 'm hebt??

Ben ze helemaal vergeten aan Willy mee te geven voor je haha omdat we gelijk begonnen over X-tremo. Hij vindt hem errug leuk! Heb nog een foto met handtekening gehad van de Erster oberreiter van de Weense rijschool, Klaus Krisch. Echt leuk van hem, dat hij me dat gaf! Ik moest hem in een lijstje stoppen van hem, dat ga ik zeker doen!