Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

zo leuk om te zien!! (De 2 jarige staat wel te koop dus is waarschijnlijk geen blijver)
Ik had iemand gevraagd om de eerste paar keer erop te gaan. Een jongeman die dit vaker voor verschillende mensen doet. Maar door alle toestanden was dat even op de lange baan geschoven en toen ik hem weer belde bleek hij zijn scheenbeen gebroken te hebben :-(
Nu dus maar stapje voor stapje weer verder.
DGM schreef:Matheno schreef:Hee wij wonen relatief dichtbij elkaar! Mijn broertje woont in Kampen, wij wonen zelf in Luttelgeest.
Wat betreft vakantie; wij hebben hele lieve buren, die ook paardenmensen zijn, die tijdens vakantie op onze paarden, kippen en poezen passen.
Oh wat grappig! Luci staat in Bantega en ik ga regelmatig winkelen bij de Verhage boerderijwinkel in Luttelgeest

Elisa2 schreef:Super dat ze zo braaf is Dartel en dat alles bij jou weer een beetje genormaliseerd is. Ga je er straks zelf weer op?
Dartel schreef:Ik reageer ook niet regelmatig. Soms komt het gewoon even niet uit of ik heb niets te vertellen
Dorien66 schreef:Fijn dat Rambo het zo goed doet thuis. Waarom woont hij eigenlijk niet altijd thuis?

_Tarzan schreef:Dorien66 schreef:Fijn dat Rambo het zo goed doet thuis. Waarom woont hij eigenlijk niet altijd thuis?
Ik heb ook even geen tijd om uitgebreid te reageren maar pik de vraag gericht op mij er even uit.
Toe ik Rambo kocht ben ik er de eerste keer thuis, dus op m'n wei waar hij nu ook staat meteen vanaf gevlogen
Rambo dus naar een trainer gebracht en daar verder laten opleiden (Hij bleek een stuk groener dan gedacht!) Maar toen hij weer naar huis moest komen heb ik gezegd, als hij weer naar huis komt ga ik er niet meer op durven, dus zodoende een stalling gezocht.
Ik heb thuis helaas alleen stallen, wei en paddock maar geen bak, vandaar toen gekozen om hem op pension te zetten.
Fuego daarentegen heb ik altijd gewoon op de wei gereden