Hier mogen we wel het erf af, maar niemand doet het nog... We mogen trouwens niet met de trailer weg, niet op wedstrijd, en er mogen ook geen vreemden bij ons op stal komen. Ook de mensen die idd nog naar andere stallen en paarden gaan zijn verzocht zit voor aankomst op onze stal om te kleden en te wassen. Verder hebben we afgesproken met elkaar dat we zoveel mogelijk van elkaars paarden afblijven. Dus even niet 'de hele rij een snoepje geven' of 'even de manen uit de knoop halen'
Rhino is echt overal.. dat kaartje zegt nog niets... Het zit overal verspreid maar er is geen meldingsplicht. Dus het kan zo dat er in de stallen hier in de buurt ook Rhino is, maar dat ze het gewoon verzwijgen uit angst voor imagoschade. Nu denk ik, als je als bedrijf staat voor een goede zorg voor paarden, moet je anderen ook de kans geven dit zo goed en veilig mogelijk te doen... Dus als jij als stal Rhino hebt (waar je zelf waarschijnlijk niets aan hebt kunnen doen) ben je juist goed bezig om het WEL te melden en zie ik die stal als betrouwbaar...?
Gisteren weer een galop poging gedaan met Chim... ze snapt het echt niet!! Geeeeen idee wat ze dan moet doen. Dus op puur geluk springt ze eindelijk een keer aan... dan natuurlijk heeeel goed belonen. Maar bij de tweede poging ging het even helemaal mis en lag ik er bijna naast. Ik proefde het zand al bijna!! Ze deed haar hoofd omlaag, sprong aan in galop en begon flink te bokken...! Tsja, dan heb je niets meer voor je! Maar de 3e keer in galop ging wel weer goed... toen ben ik er mee gestopt. Wilde toch positief afsluiten, en dat is gelukkig gelukt