Cloris: Nou ik vind de plaatjes die gelukt zijn iig echt prachtig
!! Ik had me ook opgegeven! En ik was ook 'door'. Maar ik heb afgezien, en idd om die redenen toch maar van afgezien.. Ik was ook bang dat Chico de benen zou nemen
. Maar gelukkig kon je hem weer vast klikken (ik heb ook al eerder zo'n actie met chico gehad, de clip van de longe brak
). Dus ik weet wat voor een hartverlamming je zo'n beetje hebt gehad
.
Lobke: Jeeeh! Terosso foto's, leuk!
Denise: Wat leuk, een Z paard van je vriendin doen! Kan je er lekker mee rijden? Of is hij minstens zo eigenwijs als Heike
Malin: Dat klinkt al beter met Suevvie
. Hopen dat ie zich redelijk stabiel houdt nu!
Malin & Frank: Ze zijn het strand aan het opspuiten nu...
Dus bij mij dichtbij over het strand wordt m niet denk ik.. We zouden dan eventueel bij HVH kunnen gaan rijden! Maar vanaf 15 mei mag je alleen nog ná 19.00 uur erop. Je mag nog wel de duinen in.... Zeggen jullie het maar?
Frank: Hmmm, lekker, doe mij maar een puntje appeltaart dan
Je bent wel verwend met de kook-/bakkunsten van Anouk, bofkont! De kids vonden het zeker ook niet erg dat je jarig was met al dat lekkers
? Wel weer een jammer van het gedonder op je werk...
Laura:
Toppie zeg. Jij en Hincapie gaan goed!
Jan: Haha
die foto is echt briljant!
Elise: Je kan het vinden op http://www.lusitano-paarden.nl moet je ff rondkijken, daar staan wel gegevens op. De 1e wedstrijd is al geweest bij Moravita
. Druk met je werk dus... gaat de tijd wel lekker snel
.
Madelief: Ai... een ontsteking, klinkt niet fijn.... 'beterschap'
Hoe was het eten gisteren? 
Chico was gisteren erg stout met het opstappen
. Sins een kleine maand heeft ie een nieuwe puberstreek... Je wil opstappen, zit nog niet, en hij wil al volgas vertrekken (in de zin van héél hard stappen, en als je trekt maakt ie er rustig een galop van). En hoe meer ik probeer te remmen, hoe harder dat ie gaat, dus ik probeer de teugels zoveel mogelijk met rust te laten dan maar...
Dinsdag toen ik naar buiten ging met Benthe leek het over.. Ik kon rustig gaan zitten, de beugels in doen, en rustig wegstappen (ipv draven). Ik helemaal blij
Maar gister wilde ik dus in de bak rijden.. Ik wil opstappen, hang erover heen, en meneer zet het op een draven!!
Ik kon er gelukkig nog af springen......... En heb hem toen maar eens heel goed duidelijk gemaakt dat ik daar echt niet van gediend ben
! Poging 2... dit keer kon ik rustig gaan zitten, maar toen ik eenmaal zat wou meneer er weer in draf vandoor gaan.. toen heb ik hem maar hardhandig op zn ho gezet
. Na wat tafereeltjes van wegschieten had ik hem maar aan het lopen gezet... En daarna heeft hij het gelukkig wel weer helemaal goed gemaakt.. Hij heeft een uur lang heerlijk gelopen, helemaal los in zn lijf en goed aan de hulpen. Ik kon ook wat andere oefeningen meenemen als wat verzameld gaan draven en dan stukjes doorzitten, en een stukje 'wijken' voor druk.. Dat deed ie echt heel knap! Dus daarmee heeft ie het goed kunnen maken.. Maar aan het begin kon ik hem wel vermoorden
.
Laatst bijgewerkt door Prinslover op 29-04-09 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt