Ben bijna 3 weken in Nederland geweest, heeft ie in de tussentijd z'n hele manen eraf geschuurd. Vanwege de klimaat verandering is het deze winter ineens veel minder (of later) koud, dus de tweede ronde vliegen is begonnen toen ik in Nederland was

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Zsazsa_ schreef:Dat is klote Jolien! Dan heeft ie wel hele zware eczeem als ie nu nog schuurt, of waar staat hij?
Isharya schreef:Hej allemaal, zo'n prachtige paarden hier!
Ik sta op het punt om ook een PRE merrie te kopen, aanstaande zaterdag is het keuring, spannend!
Oorspronkelijk ging ik maar gewoon een keer bij haar gaan kijken, maar verwachtte ik er niet
al te veel van .. nu dat is even anders uitgedraaid![]()
Sinds dat moment heb ik al zo veel zitten lezen over de PRE, was helemaal niet van plan om voor het
ras te kiezen, maar wauw, wat lijken het superfijne paarden om mee te werken!
Nu kan ik helemaal niet meer wachten om met mijn beauty aan de slag te gaan!
Jenara is 3,5, 1m57 nu (hopelijk wordt ze nog net 1m60) en zoo lief!
Foto's volgen binnenkort, heb er zelf nog geen genomen.
neile schreef:PRE's zijn laatbloeiers, en dat ga je nog merken bij jouw paard. Een paard van 5 is niet te vergelijken met een paard van 8. Op 8 jaar beginnen ze echt uit te zetten en te ontwikkelen. Daarom mag je ze niet te snel of te zwaar beginnen werken, ook al zouden ze het mentaal wel meer kunnen.
elledani68 schreef:Wat een wollie, heerlijk koppie
Ook wij zijn benieuwd hoe ze uit gaat groeien. Dus nu zijn we op zoek naar een goede plek waar ze heen gaat straks. Een plek waar ze voldoende ruimte heeft om lekker te bewegen en te groeien.
xJolien schreef:Gefeliciteerd met je knappe Jenara!!!(spreek je het op z'n Spaans uit of Nederlands?)
Suena, welkom! Waarmee is het gekruist? Leuk he, witte paarden?
neile schreef:Knappe Jenara! Welke bloedlijn had zij? En welkom mooie Suena.
xJolien schreef:Gefeliciteerd met je knappe Jenara!!!(spreek je het op z'n Spaans uit of Nederlands?)