AmoorM schreef:Vanavond niet echt lekker gereden. Paard hield vreselijk vast op rechts terwijl het volgens de tandarts beter moest gaan. De week voor dat ze naar de tandarts ging deed ze ook zo, dus misschien zit het wel in haar hoofd dat het pijn doet? Tenminste dat was een jaar geleden wel zo.
Hebben jullie ook dagen dat jullie absoluut niet rijden? Omdat je een lange dag hebt gehad, stres en van te voren weet dat het rijden niks wordt?
Ik wil graag meer sporten maar dat gaat echt niet lukken. Het is nu al lastig om alles rond te krijgen...
het kan soms even duren nadat ze naar de tandarts zijn geweest voordat je verschil merkt. Ben benieuwd hoe het over een weekje voelt

Ja soms heb je van die dagen, od dat je gewoon geen zin hebt om te rijden. Ik ken dat wel. Moet er dan ook echt niet opstappen, want dat wordt gegarandeerd vechten. Vaak doe ik ze dan even los in de bak, dan zijn ze er toch even uit.
ik sport er ook niet naast. Wel op t fietsje naar de paarden, maar dat stelt niet zo veel voor. Zou best willen, maar kan er gewoon geen tijd voor vrijmaken als ik ook nog iets vrije tijd wil overhouden.