Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bij de 4e keer was het raak. Werd de zondags gebeld dat er maandags een plekje voor examen vrij was, die jongen was ziek geworden. Naja, doe maar, ff 2 lesjes ervoor. Als ik zakte moest die jongen betalen (het examen) en anders, als ik slaagde, moest ik het zelf betalen. Die jongen moest anders toch het examen betalen als ik niet kon dusja.. Nou, prima
toen geslaagd dus
. En leuk hoor misschien het eerste bruine veulen
. HenJ schreef:Wat een geld ben je kwijt eraan he!!! Ppfff
Ooit wil ik em ook gaan halen, tis wel erg handig..
Heb ergens horen vallen dat ze het E rijbewijs weer af willen lassen??? Maar het kan ook een losse flodder zijn.
Mijn B heb ik in 2keer gehaald. Moet em binnenkort al weer verlengen..........dus 10 jaar, wat gaat de tijd snel, haha
48 cm en ruim 3200 pond... Zucht... Morgenochtend ga ik weer langs en dan kan ik haar even wakker zien (ze lag nu in coma
, is ook best vermoeiend.. geboren worden...)...
Hopelijk was het eten lekker! Beterschap met die slijmbeursontsteking, dat klinkt niet echt lekker
Hoe gaat het daar trouwens mee? Whahaha ik lag wel dubbel hier om die opmerking van jou over het nichtje van Elise
Ik moet waarschijnlijk ook nog eens alleen (nou ja samen met Luna en Suevo) dus hopelijk kan ik nog iemand charteren om mee te gaan!