Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Ben gek op mooie foto's van mooie paarden!
Andalucia, ben zo jaloers! Wij zouden naar Cadiz en Jerez gaan met alle meiden van stal, (nog in Spanje) maar omdat we toen net Suevo konden verhuizen heb ik dat helaas moeten annuleren
Ik denk dat vriendlief er ook niet op zit te wachten om met mij naar een paardenparadijs te gaan haha
Hoest nu met Enno? En hoe voel jij je nu?
Yippes zag er weer GE-WEL-DIG uit 
En heb je nog een leuke bijrijder kunnen vinden?
Maar ik ga wel langs de stal waar ik Licor vandaan heb (Ronda) en naar Jerez naar de school natuurlijk
Daar kan hij me niet van weerhouden, haha!
kam hen nu toch minder als zou moeten

. het is een lammert x mark en een echte lieverd. verder heb ik nog een tinker die net gedekt is, maandag hoor ik of ze drachtig is! groetjes anne

). Aangezien dat voor Suev alleen maar stappen was heb ik daarna nog ff fijn gesprongen. Arm beest, ik schaam me dood
Was een beetje de afstanden vergeten voor hem voor de dubbel. We kwamen dus echt heel flink NIET uit maar gewoon springen... die brave jongen
Ik kwam echt niet mee met zn beweging en kreeg een vette klap in mn rug, maar was gelukkig wel zo wijs om mn teugels naar voren te gooien zodat ik hem niet in zn mond zat
Daarna maar even afgestapt, op het oog geschat en daarna ging het vloeiend dus ben ik maar gelijk gestopt
en mooie kadootjes gekregen.
Idra schreef:Ja, dat moet ik al zo lang doen!!!!! Ga even afwachten waar de bokker woont, staat geen woonplaats bij
balen..... Idra schreef:Helaas, ik had vanochtend gebeld om te bevestigen dat ik het zadel wou kopen, toen namen ze niet op en nu belde ik net pas terug (was de hele dag weg...) en nu is het al verkochtbalen.....