[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

nickyu

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 00:44

redina thanks ,,stuur ff pb

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 08:32

Gewoon lekker foto's blijven plaatsen hoor van de zwarte parels (en alle andere parels hahah Haha!) Ben gek op mooie foto's van mooie paarden!

Fem was door het Dinkey-verhaal helemaal vergeten je te zeggen dat ik Maes er echt super mooi uit vind zien nu! Hij is echt slank joh! Ik weet niet, ik zou in de eerste instantie toch aan een fysio denken. Je kan ook gewoon eens bellen naar allebei om te vragen, kijken wat ze zeggen. Je hebt helemaal gelijk met je wijze woorden, ik ben hem ook soort van "ontgroeit" Bloos Verdrietig

Leonietje ja daar heb jij ook helemaal gelijk in, en ik zou het ook wel makkelijker van me af kunnen zetten als hij idd een verzorgster had die elke dag allemaal leuke dingen met hem zou doen. Maar hier in de buurt willen ze allemaal rijden, of ze zijn een jaar of twaalf en dan nog willen ze eigenlijk liever rijden. Het maakt mij niet zoveel uit als hij op een andere stal zou staan als waar ik sta met Suevo, als ik idd net zoals jij bij jouw pony maar weer dat hij elke dag super veel aandacht krijgt. Heb een advertentie gezet maar nog geen reacties.

Lobke ik dénk aan je met die zadels, wat een drama was dat bij mij zeg! Hopelijk vind je snel iets naar je zin! Als Dink samen met een klein merrietje zou staan, zou hij zichzelf ook entertainen en mij niet eens meer missen haha Haha! Andalucia, ben zo jaloers! Wij zouden naar Cadiz en Jerez gaan met alle meiden van stal, (nog in Spanje) maar omdat we toen net Suevo konden verhuizen heb ik dat helaas moeten annuleren Huilen Ik denk dat vriendlief er ook niet op zit te wachten om met mij naar een paardenparadijs te gaan haha Haha!

Eef ja het gaat echt heeeeel hard, kan het soms bijna niet bijhouden Koe Hoest nu met Enno? En hoe voel jij je nu?

Peet leuke vakantiefoto's! Hahaik neem ook altijd foto's mee hor Tong uitsteken

Bianc blij dat je nu op je stek zit, wij willen foto's!! Beterschap, hopelijk knap je snel op Ach gut Yippes zag er weer GE-WEL-DIG uit Kwijl

Yenneke ben je al zenuwachtig Tong uitsteken En heb je nog een leuke bijrijder kunnen vinden?

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 10:08

Ik mag van Rein ook niet te veel naar de paarden gaan kijken hoor Haha! Maar ik ga wel langs de stal waar ik Licor vandaan heb (Ronda) en naar Jerez naar de school natuurlijk Haha! Daar kan hij me niet van weerhouden, haha!
Verder wil ik al jaren Sevilla zien, is gewoon zo'n mooie stad maar daar ben ik vorige keer enkel doorgereden op zoek naar een paard Lachen

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:31

@spokie, als je naar italie gaat heel veel plezier en ik hoop dat je mooi weer hebt geniet ervan

@Idra, ik blijf zeker hier jullie komen niet meer van me af hahaha

Leonietje,bouvier heb je goed geschreven en idd zoals deze zie er maar weining jammer genoeg, we hebben ook heel veel show`s met Namigo gelopen en heel wat prijzen binnen gehaald in binnen en buitenland
nu dat Namigo klaar is met showen zeg maar is het soms net een voddebaal ala wiskey uit Flodder Bloos kam hen nu toch minder als zou moeten
en vaak ff tussen door als ik klanten heb die later zijn dan pak ik gauw Namigo ff voor een kam/trim beurtjeen die peesjes in het roze gewoon omdoen gaaf toch
een stalgenootje heeft alles in het roze en we gaan alles een keer op Tsjillert leggen en heb op de foto zetten die plaats ik dan wel maar wil het met mooi weer doen dus ff w88 nog

leuk dat jullie de foto`s leuk vonden
groetjes peet Haha!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 21:57

Haha! Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 18:05

Ik heb zonet het zadel van een vriendin gepast op Licor en nu weet ik dus zeker wat ik wil: een Bates Isabell Werth Lachen
Lag echt als gegoten en er was superveel vrijheid aan zijn ruggengraat! Voordeel is wel dat er een verstelbare boom inzit dus Licor mag dan gerust nog wat uitzetten, haha!
Ik ga wel naar een 2de handsmodel op zoek, want nieuw kosten ze 1800 euro Haha!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 18:19

Ik denk niet dat je er zo snel een tweedehands zult vinden, dat zijn echt geweldige zadels! Ik heb op de wintecversie van Isabelle Werth gereden in Spanje voordat ik voor Suev een nieuw zadel kocht, en dat zat echt ZO zalig, en lag echt super op hem! Daar kon ik gewoon 5 uur in rijden zonder last te krijgen van mn rug etc.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 18:29

Nou, hier stonden er toch enkele te koop in Belgie, eentje vlak in de buurt, maar helaas maar een 17 inch en dan dan nog eentje wat verder in Belgie, een 17 1/2 inch, die is wat ouder en nog niet met het Cair systeem, maar daar heb ik al een mailtje naar gestuurd Haha!

Op Bokt staat er bij EA ook eentje te koop maar die zal ze vast niet willen opsturen naar België denk ik... Ik heb ze een pm gestuurd.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 18:32

Oh dat is echt geluk hebben, ik hoop met je mee! Kan je er anders niet heen rijden, en dan maak je er gewoon een dagje van, kom je ook even langs Suev Dink en mij Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 18:57

Ja, dat moet ik al zo lang doen!!!!! Ga even afwachten waar de bokker woont, staat geen woonplaats bij Knipoog

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 21:09

hi allemaal!
ik meld mij (op aanbevelen van redina) ook eens!
sinds 1 week ben ik trotse eigenaar van een andalusier crusado hengst veulen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 21:59

Aloha!!

Ik meld me ook weer even! Internet doet het thuis al een paar dagen niet, heeeel vervelend! Tenminste... er is wel verbinding met internet, maar internet explorer doet het niet. Zit nu even bij m'n ouders achter de pc.

Heb een beetje bijgelezen en weer leuke foto's voorbij zien komen.

Morgen is het zover, nog 1 nachtje slapen Knipoog
Ik werd vandaag door Gemma gebeld. Vroeg ze eerst hoe het ging, dus ik heel enthousiast 'ja het gaat heel goed! Heb net z'n stalletje in orde gemaakt en hij heeft straks een lekker bedje.'
Zegt ze vervolgens 'je zou toch vandaag komen?'
Huh??? Foutje! Ze dacht dat ik had gezegd dat ik vandaag zou komen, maar ik had de wagen voor de 13e gehuurd. Degene die had aangeboden om eventueel te rijden kon morgen niet meer ivm moederdag, maar wel vandaag. Maar da kwam voor mij niet goed uit, dus heb ik zelf een wagen gehuurd voor morgen. Denk dat ze daar mee in de war was. Miscommunicatietje.

Maar ik ben erg benieuwd hoe het morgen zal gaan! Wordt een lange rit voor 'm. We zijn zeker wel 2,5uur onderweg!

Malin: Ik heb nog geen bijrijdster gevonden. Wel al met iemand een afspraak gemaakt dat die komt kijken en met twee anderen moet ik nog een afspraak maken. Heb in ieder geval een paar opties.

Ik heb wel super veel zin in volgende week! Lekker veel lessen en leren! Ben benieuwd hoe hij het zal vinden daar. Hij staat in ieder geval de zomer in een buitenbox en kan alles lekker in de gaten houden.

Nou ik houd jullie op de hoogte hoe het is gegaan!

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:14

hallo.ik wilde me ook maar aanmelden voor dit topic...
zal me even voorstellen: ben anne, woon samen en heb een dochter van 11 jaar. oja ik ben zelf 37 jaar.
ik moet mijn profiel nog eens aanpassen, want dat klopt niet helemaal meer. daar staat onder andere in dat ik een kwpn-merrie heb. helaas heb ik haar niet meer, wegens omstandigheden kon ik niet meer op haar rijden en heb haar naar een rusthuis gebracht. nu heb ik sinds 2 maanden een friese merrie. ze is 7 jaar en er is nooit veel mee gedaan, ze heeft 2 veulens gehad en was zadelmak.
ik ben haar dus nu volop aan het inrijden en dat is iets wat ik nooit eerder heb gedaan. moet zeggen dat het ontzettend goed gaat. ik vind het super om te rijden op haar, voel me dan net de koningin Clown . het is een lammert x mark en een echte lieverd. verder heb ik nog een tinker die net gedekt is, maandag hoor ik of ze drachtig is! groetjes anne

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:37

Jullie gaan snel zeg, ik probeer het bij te houden, maar red het niet steeds te reageren...

Alles goed hier, veel wind, maar gelukkig iets minder regen vandaag!

Idra, ik weet niet waar je in België woont, maar wij gaan volgende week een paar dagen naar België, mocht het voor jou praktisch zijn kun je misschien wel naar mij laten sturen, dat ik het de grens over meeneem... Knipoog

nieuwkomer(s), welkom!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 23:00

Welkom Kannie en Blueberry!

We hebben gisteren de sulky van Trex bij Dinkey gepast, en dat ging super! Hij vond het enorm leuk om weer te doen, toch verbazingwekkend dat hij na dat auto-ongeluk in 2003 nog steeds graag voor de wagen staat (we waren toen van achteren aangereden door een auto waarvan de bestuurder niet op zat te letten). Vandaag heb ik Suev gelongeerd, voor het eerst sinds weken omdat de paddock toen gewoon veel te stoffig was door gebrek aan regen. Hij liep echt super zalig en bewoog heel mooi. Je zag alle spieren onder zn huid bewegen, echt apart, maar ook mooi hoe hij er nu goed uitziet en lekker in zn vel zit. Ben dr helemaal vrolijk van Haha!

Afgelopen donderdag ben ik nog naar buiten geweest met Dink naast Suev, en voor het eerst sinds lange tijd gedroegen ze zich weer (geen wedstrijdjes wie de voorste mag zijn en onderling gehap om te pesten Tong uitsteken). Aangezien dat voor Suev alleen maar stappen was heb ik daarna nog ff fijn gesprongen. Arm beest, ik schaam me dood Bloos Was een beetje de afstanden vergeten voor hem voor de dubbel. We kwamen dus echt heel flink NIET uit maar gewoon springen... die brave jongen Ach gut Ik kwam echt niet mee met zn beweging en kreeg een vette klap in mn rug, maar was gelukkig wel zo wijs om mn teugels naar voren te gooien zodat ik hem niet in zn mond zat Bloos Daarna maar even afgestapt, op het oog geschat en daarna ging het vloeiend dus ben ik maar gelijk gestopt Clown

Nog een leuk nieuwtje, Suevo staat op een info flyer van de klassieke homeopathe waar ik bij loop Cool

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 10:18

Goeiemorgen!
Hier ben ik ook weer eens Clown
Ik ben net heerlijk verwend voor moederdag,ontbijtje op bed met alles erop en eraan Tong uitsteken en mooie kadootjes gekregen.
Supergave teenslippers,een gezichtsmaskertje,een schaal met kaarsen en m'n kind had een heel mooi vaasje gemaakt met een mooie roos erin.
Dat is natuurlijk m'n favo kado Knipoog
Dus hij heeft m'n weekend weer goed gemaakt.
Ik heb nl een beetje de pest in.
Mynke zou naar de keuring gaan via de Nieuwe Heuvel,dat heb ik teruggetrokken.
Kwam financieel niet zo heel goed uit en ik vond dat het volgend jaar ook prima kon.
Maar mijn hubby wilde uiteindelijk tóch dit jaar,dus de eigenaar van Fêde gebeld( dat is de vader van Mynke,Fêde dan hè,hahaha).
Arjan aan de lijn gehad en hij wilde haar wel klaar maken en voorbrengen,voor een leuk prijsje.
Dus ik helemaal happy,hij zou me afgelopen week bellen en dan dit weekend komen kijken.
Hij wilde wel al wat foto's zien,dus die heb ik doorgemaild.
Nou,jullie voelen hem al aan komen zeker;ik ben niet gebeld Boos!
Omdat ik niet voor 1 gat te vangen ben,heb ik al een aantal keren geprobeerd hem te bellen,maar krijg alleen de voicemail,die ingesproken en gevraagd mij terug te bellen.
Maar niks,ook op mijn opnieuw gestuurde mail geen antwoord....
Ben ik nou de enige die dit echt supervreemd vind???
Als hij zich bedacht heeft of haar niet goed/mooi genoeg vind kan hij dat toch gewoon eerlijk zeggen?
Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben,omdat ze anders naar de wei gaat en daar moet ik wel een plekje voor reserveren.
Weidegang is hier nl erg schaars.
Nou ja,ik geef hem en mezelf nog een week en anders gaat ze lekker het land op en ga ik haar zadelmak maken van de zomer.
Moet mezelf maar niet zo over de pis jagen,maar toch.....

Zo,even lekker gespuid hier Bloos

Yenneke> Veel succes vandaag!!
Hopelijk gaat alles goed en kan je eindelijk gaan genieten.

Welkom voor de nieuwe aansluiters!

Ik ga nu douchen en lekker met m'n meisje een lange wandeling maken.
Vanavond lekker bij pa en ma eten,dus ik hoef ook nog eens niet te koken vandaag Vork
Al met al niet zo'n heel verkeerde dag vandaag dus Haha!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 11:09

Idra schreef:
Ja, dat moet ik al zo lang doen!!!!! Ga even afwachten waar de bokker woont, staat geen woonplaats bij Knipoog

En dat dan even combineren met een bezoekje aan Piep en Cloor Pling

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:32

hallo nieuwkomers

en ik hoop dat het zadel voor je mee kan tot de grens (even je naam kwijt )
zal voor je duimen

greetz peet Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:24

Helaas, ik had vanochtend gebeld om te bevestigen dat ik het zadel wou kopen, toen namen ze niet op en nu belde ik net pas terug (was de hele dag weg...) en nu is het al verkocht Boos! balen.....

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:41

Welkom Kannie en Blueberry!
zal straks weer even veder bijlezen anders morgen, heb weinig tijd

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:45

Idra schreef:
Helaas, ik had vanochtend gebeld om te bevestigen dat ik het zadel wou kopen, toen namen ze niet op en nu belde ik net pas terug (was de hele dag weg...) en nu is het al verkocht Boos! balen.....

Aah zonde joh! Maarreh even tusendoor, als je toch zo'n bedrag uit gaat geven, kan je dan niet beter een hulsbos of Daaleman op maat laten maken?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 22:02

Idra, wat balen zeg!
Kun je niet een nieuwe kopen, of zijn ze dan te duur?

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 22:03

Ik dacht dat Hulsebos niet tot in België kwam, maar ik kan het mis hebben. Is dat het zadel wat jij en Cloor hebben?

edit: Ik zie ook op de website dat die Hulsebos zadels vanaf 1500 euro kosten, maar dat heb ik dus niet te spenderen, ik heb maar een 8 à 900 euro te spenderen Lachen

Inderdaad Nouvel, ze zijn nieuw 1800 euro.
Ik eb nog een optie hier in Belgie, maar dat zadel is in een iets mindere staat.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 22:08

Je zou eens kunnen informeren bij Hulsebos, je weet nooit...

Hier nog een foto van vanmorgen, losrijden voor m'n eerste onderlinge wedstrijdje...
Afbeelding

de rest staat op het barokkepaardenforum... Knipoog

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 22:13

Gave foto hoor Ellis! ik ga ff de rest bekijken!

Lobke ja ze komen in Belgie maar ik zat met de nieuwprijs in mn hoofd, sorry Bloos

Ja zijn echt geweldige zadels, Cloris en ik hebben er allebei 1. Ik krijg nu een bijpassend tweekleurig hulsebos hoofdstel van mn ouders, broertje en oma voor mn verjaardag, ben echt zo benieuwd! Kwou dat ik hem al had Tong uitsteken

Pipi klinkt als het perfect begin van de dag Ja

Yenneke hoest gegaan?