Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

weet je intussen al wanneer ze naar huis kan? Was bij mij ook wel wat geregel en gedoe, heeft uiteindelijk een 2-tal maanden geduurd. Het ziet er wel een fijne merrie uit, proficiat nog
) dus geen tijd.
Mijne heeft er dan weer extreem lang over gedaan, iets té veel tussenstops.
Kiwiaa schreef:Gaat er iemand naar het EU kampioenschap 14-16 okt in Opglabbeek (BE)? Ik ga waarschijnlijk de 15e wel eens kijken, de 16e ga ik zelf op wedstrijd (zonder lusitano) dus geen tijd.
ik was in eerste instantie wel wat teleurgesteld in de punten, had meer verwacht. Want wat een paard!
Zeker ook fan van Escorial, alleen jammer dat ie redelijk klein is he, ik pas met mijn 1.76 echt niet op een ukkie dus durfde zelf niet de gok te nemen om een jonge nakomeling van hem te kopen, hoewel ik wel over eentje specifiek getwijfeld heb. Stel dat ie dan toch klein blijft.. en de volgroeide nakomelingen met een mooie schofthoogte liggen buiten budget 
Hoewel dat wel echt een tof paard was/is!
Idra schreef:Ja, Escorial is niet groot. Qings vader Jasmim (ook een zoon van Escorial) is dan wel weer 1m71. Dus het kan ook wel anders als de merrie groot is (Jasmims moeder is 168, is een Peralta Pinha die ook weer groot is -1m71). Van Qing verwacht ik dat hij 165 wordt, zijn moeder is maar 160.
Daar hoopt elke eigenaar toch op