Dankjulliewel

Shanna: Lekker gereden?
Ilona: Super dat het heerlijk ging

Jellie: Lekker dat ze buiten op het land hebben gestaan
.Shaddy stond ook lekker buiten vandaag

Gaan jullie nog iets met carnaval doen ? Ik ga dinsdag met een vriendin lekker feesten en dan blijf ik bij haar slapen
.
. En het scheelt denk ook wel dat de ijzers minder slijten nu zo met die kou, denk dat er toch een stuk minder gereden wordt
. Was een heel dilemma, we wilden alledrie in hetzelfde... Drie verschillende figuren, tja na denk wel 20 pakjes kwamen we hier op uit
. Lijkt wel een beetje op die ankypad's....
Lekker gereden. Sam was echt blij weer aan de slag te kunnen! Ik had al een babbeltje gemaakt met een ponyamazone-papa, die knoopt het in zijn oren dat ik in de leer ben en tzt komt ie terug als ie een zadel nodig heeft voor zijn nog te vinden pony! En ook de instructrice heeft reparatiewerk liggen en was zeer geïnteresseerd in mijn opleiding! Wel leuk om interesse te krijgen in mijn eigen omgeving nu!
De echte krijg ik voor niks en daar heb ik er heel veel van, die niks om carnaval geven, dus dat was het einde van carnaval voor mij. Maar met een stel echte vrienden kan het dus een heel geslaagd feest zijn, groepen die het zo lang in pais en vree volhouden verdienen mijn respect en het is ze van harte gegund om er weer een onvergetelijk feest van te maken!