[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Utixo

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 17:50

Yenneke, gefeliciteerd! Ik word de 28e alweer 24 Boos!

Ik heb de foto's inmiddels, ik zal eens even een paar leuke uitzoeken. Hij is overigens inmiddels alweer flink gegroeid, z'n puppyvacht is al helemaal weg, en zijn poten zijn een stuk langer en slanker.
Samen met Paisley (mijn andere hond)in de kantine
http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... ing020.jpg
Hij was echt nog klein hier Lachen
http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... ing027.jpg
2 Honden gezellig naast elkaar op de foto krijgen is nog een hele opgave (met op de achtergrond Ilona. Haar benen dan)
http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... ing029.jpg
Hetzelfde, maar dan met mij op de achtergrond
http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... ing042.jpg
http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... ing043.jpg

Ook nog wat Utixo
http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... ing012.jpg
http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... ing016.jpg
http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... ing017.jpg
http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... ing019.jpg
http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... ing020.jpg
Ik weet niet wat ik deed Clown
http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... ing022.jpg
http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... ing024.jpg
http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... ing025.jpg

Even in link, ik ben niet zo goed in verkleinen.

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 18:18

horsieslii schreef:
Hoi hoi, lang geleden sorry.
Is er toevallig iemand vandaag naar Esbeek geweest, naar friese paarden keuring?

hoi!
ik ben geweest ja!
ik vond het mooi. kwam voor een veulen.
en jij?
Weet jij hoe groot Botte is misschien?

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 18:28

Ik kwam voor een 3 jarige, een jonge Tsjerk merrie(moeder Anne, mijn paardje Lachen ). Nee geen idee hoe groot Botte is.

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 18:33

Hoi,
Ik had me al vorige topic al een keer aangemeld. Maar uiteindelijk had ik het zo druk, dat ik het topic verwaarloosde. En uiteindelijk dacht; je nu terug komen vind ik een beetje vreemd Bloos
Maar mag ik weer terugkomen?
Edit zou ik me anders even opnieuw voorstellen?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 19:04

Utixo: Wat een schatje het is idd net een herder Knipoog. Die oren zijn ook zo schattig Haha!.

Ik heb net lekker buitengereden met Komiek. Ik ging samen met een meisje van stal even een stapritje doen door duin (nooit geweten dat hier in Katwijk ook ruiterpaden waren...). Ik heb wel gelachen om die gekke merrie Knipoog, het ging heel hard regenen en toen ging ik ineens zijwaarts over het pad heen... Ze moest en zou met dr kont naar de regen toe lopen.... Ik heb in iedergeval lekker gereden Haha!.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:01

esther: Die stal ziet er sjiek uit! Staat het paardje wat jij mag gaan rijden er ook op?

Yenneke: Vreselijk om 30 te worden!! Ik vind 20 al erg, want ik was geen tiener meer en tig-er tot ik 100 ben!!!! Gelukkig duurt 7 jaar nog wel even Knipoog Hoe gaat het met je vriend in frankrijk?

lisenka: Ik moest bij jou op stal wel even 2x kijken toen ik de stal binnen liep Knipoog Encanto is niet altijd even fotogeniek..soms lijkt hij best suf! Maar een vriendin gaat deze week mooie foto's van de paardjes maken met zo'n super camera Lachen

Benthe: Leuke hondjes!!! Ik ken het probleem van op de foto zetten! Het gaat meestal: joris zit..af...blijf en dan kijkt hij de ander kant op dus zeg ik joris...ja en dan staat hij weer voor mn neus! Utixo is ook gaaf!

amandie: Iedereen is gewoon welkom in dit topic Lachen

Mijn paard is slim en knap en lief en super super knol! Go jij! Go jij! Ik had vrijdag les en met halthouden kropt ze altijd een beetje op dus oefende we met nageven. Dat ging goed dus ging ik het vandaag zelf proberen, hoefde maar een klein beetje druk te geven en dan ging ze al super! En ik eindigde met 2x halthouden en dat ze uit zichzelf al ging nageven! Hoefde niks te doen!!! Super super knol!!! *zal toch is een cape voor dr kopen*

Nog wat leuke poesjes foto's!
Muisjes avontuur, op zoek naar spannende verstopplekjes:

* In de bosjes, heel verbaasd dat hij te groot is om achter een takje te verstoppen
Afbeelding
* Toen op het dak, maar ook daar werd ie gevonden
Afbeelding
* Zelfs de ultieme verstopplek was niet goed genoeg
Afbeelding
* En na het spelen weer lekker maffen met pluisje
Afbeelding

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:06

Hier dan de foto's van onze jaarlingmerries Querida en Perlita

Dit is Querida. Het is een volle zus van Sonrisa. Moeder is Chistosa, vader is Halley
Afbeelding

Afbeelding

Dit is Perlita. Het is een volle zus van onze stoere Baldomero. Vader is Halley, moeder is Lagartera. Lagartera is ook de moeder van Desperado van Frank. Het is dus een halfzusje van Despi.

Afbeelding

Afbeelding

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:10

Michelle: Zijn dat jouw poesjes? Wat een droppies. Hele leuke foto's ook trouwens. Toch voor jou ook een cape hoor, want jij hebt de SUPERbeslissing genomen om Shannon te kopen, in plaats van een ander paard. Ben blij voor je dat het zo goed uitpakt.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:26

yenneke nog van harte met je verjaardag

mies wat een gave poesjes super lief en mooie foto`s van Querida en Perlita

echt mooie dieren hoor lekker kwijl gehalte Tong uitsteken

heb heir de foto`s van het dekbed wat celine voor haar verjaardag heeft gehad echt super gaaf geworen kijk maar
Afbeelding
het kussen met de twee ogen van haar toppers
Afbeeldingen het dekbed zelf met ook haar toppers afgebeeld
gaaf kadoo he Haha! Clown ze ligt er nu lekker onder te slapen ze was bekaf die kleine grote meid hihihi

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:32

Yenneke: Gefelciteerd! Haha! . Ik zie er al tegen op om straks 20 te worden Tong uitsteken . Dat klinkt al zo volwassen ROFL . Heb je een leuke verjaardag gehad? Wel zonder vriendlief dit keer natuurlijk..

Lisenka: Wat een dames zeg, echt al stevige paardjes Haha! . Heel leuk om te zien. Vond perlita zó gaaf toen ze nog zo klein was. Nu is ze echt een heel stuk gegroeid haha. Leuke foto's! Veel plezier bij je pup morgen Pling

Mies: Aaaahh, wat schattig die poesjes Pling . Me zus heeft nu ook zo'n kleintje van 9 weken. Echt een droppie ook Haha! . Ben benieuwd hoe Shannon er nu IRL uitziet en ohz.. Ja

Benth: Beetje blij met de foto's Tong uitsteken ?

Amandie: welcome back! klets gezellig weer mee Knipoog

Peet: Wauw, super gaaf dekbed zeg! Ik wist niet dat het kon, maar echt een super kado, erg mooi!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:23

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:27

Utixo leuke hond!

Michelle wat een leuke foto's ,schattig...

Peet Wat een gaaf dekbed! Leuk kado idee voor mijn dochter onderhand...of zal je dat niet meer leuk vinden als je 15 wordt?!?

LisenkaWauw! Die zien er goed uit! Pling

Yenneke Gefeliciteerd! Ennuh....duurt nog wel even voor je een oude muts bent hoor,ik loop inmiddels al richting de 40 Nors opkijken Nou ja....over 4 jaar dan Knipoog

Vandaag lekker gereden met Morrie,maar wel kort...ik heb van die mega strakke schema's de laatste tijd,echt vréselijk!
Moreno had zn hele koppie stuk gekrabt met zn achterhoef,dus nu maar eens op stal gezet,kijken of dat beter gaat.Ik vind het wel spannend want hij heeft een práchtige staart waar ik héél trots op ben,en op de een of andere manier ben ik zó bang dat hij die aan de voerbak ofzo gaat schuren....

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:30

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:38

Yen, gefelciteerd. Ik ben nog op tijd. Ik ga al richting de 30 hoor. Nog een paar weekjes en dan ben ik in mijn dertigste levensjaar. Zie er zo tegenop Boos!.

Lisenke, Perlita vind ik echt een plaatje. Wordt echt een pareltje hoor.

Mies, heerlijk he om zo trots te zijn op je paardje.

Tja en Licor, wat een kwijlpaard, kan het niet genoeg zeggen.

Vrijdag is Sunnie verhuisd naar zijn nieuwe stekkie. Eerst ging Sun en daarna Xantha. Ze werden weer verenigd met Kyra en haar veulen. Zo prachtig om te zien. 's Middags werden alle paarden in het land gezet. En Sun deed zo zijn best om zijn merries en het veulen te verdedigen tegen de andere gevaarlijke ruin. Zo mooi om te zien. Was echt verliefd op mijn bink. Een hoop foto's gemaakt, maar deze vond ik zo geweldig

Afbeelding

Verder weinig tijd om te reageren.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 22:52

LisenkaOeh, die paarden hebben wel allebei een verschikkelijk mooie, aparte kleur!

IlonaZet je telefoon aan! Je hebt 3 gemiste oproepen en een smsje Clown Ik wilde gaan springen en kon je hulp wel gebruiken Knipoog. Had je gelijk even kunnen hobbelen. Uiteindelijk vrijheidsdressuur met de schimmel gedaan, en Utixo losgelaten later met hem. Ga je vrijdag nog mee naar de Beekse Bergen? Doen joh!

MichelleWat een toffe poesjes!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 23:02

mooie foto's weer op bokt.
Lisenka: staan ze in een kudde op de wei of is dit thuis? Zien er allebei erg goed uit, wat zijn die beestjes gegroeid zeg in pakweg 2,5 maand.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 23:03

Idra schreef:
Voor wie Licor nog eens wil zien Knipoog
[ITP] Licor (PRE-hengst) op clinic

hij is en blijft geweldig Haha!
vind hem superr Haha!

michelle: ik stelde eerst heel veel doelen zowel aan janske als aan mezelf.
maar heb nu als ik ga rijden 2 doelen en probeer er eentje van te halen 2 is megenomen. vind het nu echt belangrijk dat het leuk is voor beide want dat was het de afgelopen tijd niet maar we beginnen er nu weer echt plezier in te krijgen Haha!

peet: wat een superr gaaf zoo dat dekbed volgens mij droomt je dochter er heerlijk onder Tong uitsteken

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 23:17

frankiej schreef:
mooie foto's weer op bokt.
Lisenka: staan ze in een kudde op de wei of is dit thuis? Zien er allebei erg goed uit, wat zijn die beestjes gegroeid zeg in pakweg 2,5 maand.

Dit zijn onze jaarlingen. Zij staan in de opfok in Coevorden. De veulens zijn trouwens ook al lekker gegroeid, maar zij worden nog lekker door hun mama´s (en een heel klein beetje door mij Haha! ) vertroeteld. Blijft ook nog wel een paar maandjes zo.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 08:10

Lisenka: Het zijn de stalpoesjes, meerdere pogingen gedaan om ze te ontvoeren maar nog niet gelukt! Mijn monster hier is dr ook niet zo blij mee denk ik! Ik heb mijn superhelden cape al besteld Knipoog
Oew perlita is knap zeg!!! Kwijl dat koppie!!! Wel een grote!

peet: gaaf dat dekbed!

ilona: Komt goed vrijdag!!!

gabriella: had hij zomaar zoveel staan krabben?

spokie: Mooie foto! Heeft hij het naar zn zin op zn nieuwe plek?

Feesten!!! Go jij! Go jij! naja ik dan! Het is draai van de kaai en dat is altijd zooo gezellig!!! Helaas maar 1x per jaar dus daar moet goed gebruik van gemaakt worden!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 09:53

Zo ik kom ook weer even aanwaaien Ja
Was vrijdag ziek, ook thuis gebleven en nu gelukkig, op hoesten en keelpijn na weer aan het werk!
Was overigens donderdag naar de dokter geweest, voor de mensen die het nog wilden weten: heb geen pfeiffer Haha! Wel een "chronische" keelontsteking, dit wil zeggen dat zodra mn weerstand ook maar wat lager is ik daar dus last van krijg. Best minder want er is gewoon niks aan te doen behalve gezond leven. Maar het is ook niet rampzalig!
Oohja, en meiden nog van de meeting die Cascabel dus ook irl hebben gezien, Furia begint zo'n zelfde zilverglans te krijgen zag ik gisteren Pling He he he, hoe stoer!

Gisteren heerlijk gereden met Furia! Eerst ff aan de longe gehad, toen erop. Was ook erg trots dat we een perfect achtje in de galop hadden gereden, hij bleef in een mooi tempo en takt met de contragalop dus dat is mooi! Hij was wel best heet af en toe, dat vind ik leuk dat hij dat heeft als hij aan het werk wordt gezet, want die energie kan je dan weer omzetten in kracht! Dinsdag eindelijk weer les.

Sanne: Je bent altijd welkom hier dat weet je Haha!
Flamon: Gelukkig dat je werkt aan je problemen met het rijden. Pas inderdaad op dat je je niet laat verleiden door hulpmiddelen, deze kan en mag je alleen gebruiken als je echt weet wat je doet, of onder instructie.
Ik wil namelijk ook even zeggen dat ik niet tegen hulpmiddelen ben, zolang je er niet afhankelijk van bent. Als je een slof goed gebruikt en eens besluit dat je paard in een training een keer echt even over zijn rug moet komen en je al een week aan het stuntelen ben, vind ik dat je die er best even kan bij pakken, maar dus wel als je ervaring hebt en absoluut niet wekelijks of maandelijks.

Maar als ik sommige verhalen hier les, over mensen die gewoon alleen maar met de halshouding bezig zijn en vergeten te drijven dan vraag ik me toch af waar en door wie sommige mensen leren te rijden, vooral het voorwaarts is er bij mij zo ingestampt dat ik dat nooit zal vergeten Knipoog

Én nog even over de duur van een training: ik train zelf nooit langer dan 3 kwartier, misschien als hij heel vervelend is een klein uurtje. Maar anderhalf uur vind ik echt (tenzij het een extreem goed in conditie verkerend, gezond paard tussen de 8 en 12 is) not done. En als een bepaalde oefening oid erg goed gaat kan ik ook gewoon stoppen na een kwartiertje. Dus inderdaad: Stel een doel hou dat voor jezelf voor ogen en als dat bereikt is, stoppen, MOcht het nou echt niet lukken moet je je doelen bijstellen om niet eeuwig door te gaan.
Mocht je paard nou anders niet uit de box komen, dan vind ik dat het paard 2 keer op een dag beweging hoort te krijgen, en dan wel afwisselend bijvoorbeeld trainen en een wandeling oid.

Mies: Leuk he, een opa/oma die zo enthousiast is over de paarden. Die van mij was ook altijd zo enthousiast, mijn oma nog steeds. Hahaha, dat ken ik dat je zo'n zin hebt om te rijden, en dan gaat het zo goed dat je nog wel even wilt blijven zitten maar weet je dat je moet stoppen omdat hij/zij het zo goed doet Pling Wat een schattige kittens zef!
Fijn dat het zo onwijs lekker gaat met Shannon!
En veel plezier vandaag Knipoog
Yenneke: Klinkt echt goed! Ben benieuwd naar meer foto's van jou en X-je! En nog gefeliciteerd Knipoog
Marielle en peet: Leuke foto's ziet er geslaagd uit!
Robijntjah: He, welkom, had ik jou al welkom geheten hier? Kan me niet herinneren je eerder te hebben gezien hier Bloos
Frank: Desperado is zo mooi! Echt helemaal mijn type Pling Achteruit lopen is helemaal voor die hengsten een lastig gegeven, moeten ze echt erkennen wie de baas is.
Utixo: Hahaha, bij ons op stal gaan de paarden van de wei naar de stal ook gewoon los idd, en Furia gaat altijd overal stil staan om gras te eten Tong uitsteken We hebben ook wel eens een eigenwijsje gehad die een periode gewoon rondje om de stal bleef lopen hihi Knipoog
Saida Welkom terug, gezellig!!
Lisenka: Begin me eindelijk weer iets beter te voelen gelukkig. Nu vast houden, aan mijn weerstand werken, op tijd naar bed (iets wat ik altijd lastig vind). Leuke foto's! Dus dat is het volle zusje van Sonrisa, wanneer komen er weer foto's van Sonrisa Haha!
Amandie: Welkom! En ja, kan je je nog een keer voorstellen Haha! ? Je bent altijd welkom maar er komen hier vaak mensen die maar een weekje meeposten en dan besluiten dat het te snel gaat, en bovendien vinden wij foto's altijd erg leuk!
evdpanne: haha, ja grappig is dat he, Furia houdt ook nooit zo van regen en dan valt er niet echt meer met m te werken, dus hou het dan meestal voor gezien Clown
Ilona: Hahaha, dat met die 20 heb ik ook, echt zo... verantwoordelijk oid..
Borderjay: Fijn, dat het zo lekker ging met Moreno, aah gos zijn kopje kapot gekrabd (lenig!). Hopen dat ie niet aan zn staart begint...
Anita: Leuke foto! Wat een schattig veulentje!

Oja, over veulentjes, bij ons is eindelijk na lang wachten de tinker merrie bevallen! Een mooi drie-kleur hengstje, dus erg leuk. Ben benieuwd wat Furia ervan vindt Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 11:01

heb je verhaaltje gelezen en ben het helemaal met je eens Lachen
hoe gaat het eigenlijk met fuur ??

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 11:10

Mooi Haha! !

Ja heel goed, hij zit super in zijn vel, mooie zilverglans, weer aan het oppakken na mijn vakanties en dat gaat erg lekker zoals ik in mijn vorige post ook vertelde Haha!
En met Janske nu?

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 11:23

Tegenop zien om 20 te worden?? Mennn... dan voel ik me wel aardig buiten de boot vallen, ik word volgende maand al 40...

Yen gefeliciteerd!

Lisenka, ze doen het zo te zien erg goed in de opfok!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:19

Peet Wat een gaaf dekbed! Leuk kado idee voor mijn dochter onderhand...of zal je dat niet meer leuk vinden als je 15 wordt?!?

ik denk dat het niet uit maakt hoe oud je bent ik ben er zelf ook helemaal weg van geloof me
dus voor je dochter is het een super leuk idee en ik denk ook dat ze er heel blij mee zal zijn Haha!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:36

Wow wat gaat het snel hier zeg Tong uitsteken
Ff weekendtje naar drenthe geweest en heb weer aardig wat by te lezen.

Het is zoo mooi en rustig in drenthe Tong uitsteken
Ik wil dr ook wonen, maar okee dat gaat helaas niet :p

Ilona : Gaa je nicole dr verjaardag toe?

Benthe : ik kom zaterdag ff naar stal, ben je er dan ook?