Haha gefeliciteerd Marit geniet er maar van!! Lekker hoor!
Femke doe Cindy maar de groetjes! Ja er zijn hier wel mensen voor te vinden, maar dat zijn meisjes van 12. En aangezien wij allemaal volwassenen op stal hebben (zelfs Lotte, die Dink nu verzorgd, is een jonkie
) lijkt me dat dan voor dat meisje ook niet zo leuk. Bovendien heb ik liever een ouder en verantwoordelijker iemand, maar ja die willen allemaal rijden. Hihi ja zou wel cool zijn, kunnen Slash en Dink elkaar slank houden
met al hun gespeel!
De meeste mensen hebben een shet toch voor erbij. Maar dat is Dinkey nooit geweest, Dinkey was mijn eerste pony en gewend om elke dag al mijn aandacht te krijgen. Ik gaf toen ook niets om het rijden en maakte urenlange wandelingen met hem, deed lange teugelen, longeren, met de kar, VD, vrijspringen, heb zelfs de avondvierdaagse met hem gelopen
Hij was mijn alles en toen we naar Spanje gingen, was het eerst de bedoeling hem gewoon mee te nemen. Terwijl we bezig waren een stal voor hem te regelen ontmoette ik Suev, dat was liefde op het eerste gezicht. Maar het was nooit mijn bedoeling geweest een paard erbij te kopen. Het is dat mijn vriend voorstelde om Dink dan in NL te laten bij zijn toenmalige verzorgstertje, die alles voor en met hem deed, en die hem echt niet kon missen, en dat wij dan Suevo zouden kopen, anders had ik helemaal geen tweede paard gehad. Ik was het daar in de eerste instantie ook helemaal niet mee eens
en heb allerlei bezwaren opgenoemd die vriendlief toch allemaal verworpen heeft
Maar toen hoefde ik mijn aandacht nooit te verdelen, als ik in NL was had ik Dink, en als ik in Spanje was had ik Suev. Haha sorry hoor jongens, voor mn gezever, klinkt wel een beetje als een luxeprobleem
Zo van "Oh ik had even in elk land een paard." 
Maar ja, het is nu eenmaal zo, en Dink die altijd erg veel aandacht heeft gehad van of mij, of een verzorgster die er helemaal knetter op was, schiet er nu een beetje bij in. Ben echt super blij dat Lotte er nog lekker van alles mee doet, maar soms mag zij ook een grote rijden bij ons op stal dus kan me van haar goed voorstellen dat ze dat ook heel leuk vindt. En als ze dalijk een tweede paard heeft, doet ze net als ik Dink maar een beetje voor erbij... wat bij mij inhoudt dat ik, als ik moe ben of geen tijd heb hem gewoon lekker tussen zn paardenvriendjes laat staan, zeker nu we even tijdelijk geen (goede) kar hebben. En omdat Dink vroeger natuurlijk mij voor zich alleen heeft, vind ik dat best moeilijk.