ojeee enne je bent echt verliefd,heeeeeeeeeeeeel erg zelfs

lekker van genieten,zolang je op zo'n roze wolkje zit ziet de wereld er heel anders uit...hahha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) lijkt me dat dan voor dat meisje ook niet zo leuk. Bovendien heb ik liever een ouder en verantwoordelijker iemand, maar ja die willen allemaal rijden. Hihi ja zou wel cool zijn, kunnen Slash en Dink elkaar slank houden
met al hun gespeel!
Hij was mijn alles en toen we naar Spanje gingen, was het eerst de bedoeling hem gewoon mee te nemen. Terwijl we bezig waren een stal voor hem te regelen ontmoette ik Suev, dat was liefde op het eerste gezicht. Maar het was nooit mijn bedoeling geweest een paard erbij te kopen. Het is dat mijn vriend voorstelde om Dink dan in NL te laten bij zijn toenmalige verzorgstertje, die alles voor en met hem deed, en die hem echt niet kon missen, en dat wij dan Suevo zouden kopen, anders had ik helemaal geen tweede paard gehad. Ik was het daar in de eerste instantie ook helemaal niet mee eens
en heb allerlei bezwaren opgenoemd die vriendlief toch allemaal verworpen heeft
Zo van "Oh ik had even in elk land een paard." 
Maar ze heeft het nogal druk!
)
),maar dat was wel een volwassen meid die veel met die shet deed..

wat leuk! Daat wil ik ook nog wel een keertje naar toe!
Was echt super gezellig en ze had zo'n mooie jurk aan!! Mijn vriendje was mee en die moest voor het eerst de familie ontmoeten
En hij is gelukkig goedgekeurd
maar die houden jullie tegoed en lekker lopen joh kwam op sommige momenten helemaal rond

waren ook een paar scheetjes van veulens

hoe vinden jullie de peesbescherming??
frontriempje ??

mooi mooi...
Ik wil ook genieten van jullie mannen
Willen we ook een foto ???
) trouwens, zo zie je ze niet vaak meer tegenwoordig. Ik vind dat je ze uberhaupt niet vaak meer ziet trouwens.
. Ik heb ook met mijn vorige verzorgpaardje buiten gereden in het roze. Hij was alleen ruin. Maar als er dan iemand op een hengst aankwam, riep die al uit de verte dat het een dekhengst was en ik uit de buurt moest blijven. Snapte het eerst ook niet helemaal. Tot je weer op stal je barbiepaard aanschouwt. Dat zie je niet zo goed vanaf de rug. Gewoon doen hoor. Ik ga ook al richting de 30.