[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 10:22

ik heb cindy gister gesproken,en daar ging het goed mee Ja

ojeee enne je bent echt verliefd,heeeeeeeeeeeeel erg zelfs Tong uitsteken Tong uitsteken

lekker van genieten,zolang je op zo'n roze wolkje zit ziet de wereld er heel anders uit...hahha

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:05

Haha gefeliciteerd Marit geniet er maar van!! Lekker hoor!

Femke doe Cindy maar de groetjes! Ja er zijn hier wel mensen voor te vinden, maar dat zijn meisjes van 12. En aangezien wij allemaal volwassenen op stal hebben (zelfs Lotte, die Dink nu verzorgd, is een jonkie Haha!) lijkt me dat dan voor dat meisje ook niet zo leuk. Bovendien heb ik liever een ouder en verantwoordelijker iemand, maar ja die willen allemaal rijden. Hihi ja zou wel cool zijn, kunnen Slash en Dink elkaar slank houden Cool met al hun gespeel!

De meeste mensen hebben een shet toch voor erbij. Maar dat is Dinkey nooit geweest, Dinkey was mijn eerste pony en gewend om elke dag al mijn aandacht te krijgen. Ik gaf toen ook niets om het rijden en maakte urenlange wandelingen met hem, deed lange teugelen, longeren, met de kar, VD, vrijspringen, heb zelfs de avondvierdaagse met hem gelopen Haha! Hij was mijn alles en toen we naar Spanje gingen, was het eerst de bedoeling hem gewoon mee te nemen. Terwijl we bezig waren een stal voor hem te regelen ontmoette ik Suev, dat was liefde op het eerste gezicht. Maar het was nooit mijn bedoeling geweest een paard erbij te kopen. Het is dat mijn vriend voorstelde om Dink dan in NL te laten bij zijn toenmalige verzorgstertje, die alles voor en met hem deed, en die hem echt niet kon missen, en dat wij dan Suevo zouden kopen, anders had ik helemaal geen tweede paard gehad. Ik was het daar in de eerste instantie ook helemaal niet mee eens Gestoord en heb allerlei bezwaren opgenoemd die vriendlief toch allemaal verworpen heeft Haha!

Maar toen hoefde ik mijn aandacht nooit te verdelen, als ik in NL was had ik Dink, en als ik in Spanje was had ik Suev. Haha sorry hoor jongens, voor mn gezever, klinkt wel een beetje als een luxeprobleem Bloos Zo van "Oh ik had even in elk land een paard." Schijnheilig

Maar ja, het is nu eenmaal zo, en Dink die altijd erg veel aandacht heeft gehad van of mij, of een verzorgster die er helemaal knetter op was, schiet er nu een beetje bij in. Ben echt super blij dat Lotte er nog lekker van alles mee doet, maar soms mag zij ook een grote rijden bij ons op stal dus kan me van haar goed voorstellen dat ze dat ook heel leuk vindt. En als ze dalijk een tweede paard heeft, doet ze net als ik Dink maar een beetje voor erbij... wat bij mij inhoudt dat ik, als ik moe ben of geen tijd heb hem gewoon lekker tussen zn paardenvriendjes laat staan, zeker nu we even tijdelijk geen (goede) kar hebben. En omdat Dink vroeger natuurlijk mij voor zich alleen heeft, vind ik dat best moeilijk.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:23

Ik heb Cindy onlangs nog gemaild, maar niks van gehoord helaas. Ha Fem heeft haar gesproken, dat is leuk!

Tanja zie ik wel af en toe, Daar gaat het ook best goed mee. Ik wacht wel nog steeds op foto’s van de Cantor en mezelf meeting Haha! Maar ze heeft het nogal druk!

Verder ben ik gisteren wat zadels gaan passen met Licor in de trailer (2de hands) maar er zat niks tussen. Toch maar eens een zadelpasdienst laten komen dan, maar pfff, wat een investering hè... ben net voor mijn vakantie aan het sparen (we gaan eind juni 2 weekjes naar Andalucía ) dus dat kan er even niet bij.
Ik heb Licor dan ook nog in de gietende regen gereden, maar hij was heel erg lastig dus heb niet veel kunnen doen. Het mag nu wel weer goed weer worden Haha!

Hmm Malin, wat jammer dat je niet meer tijd voor Dink hebt. Ik maak ook geen tijd voor Yoshi, af en toe poets ik hem wel en ik geef hem altijd wel een knuffel als ik er ben, maar die entertained zich voornamelijk zelf. Nu is hij ook nog maar 2 en is hij niks anders gewend, dus met Dinkey is dat wel anders natuurlijk.

Hihi Marit is verliefd!
Geniet er maar van!
Leuk dat je zo kan tutten met Sam!

Fem, wat zie Maes er goed uit, hij is erg slank geworden hè!
Jammer dat hij zijn rug lijkt vast te houden...

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:55

maes zit strak in zijn velletje...dat klopt,ik vermoedt dat hij door die peesproblemen anders is gaan lopen waardoor hij zijn rug vasthoudt,door te rijden krijg je hem al een stuk losser,maar ja...

hij staat alweer 2 maanden op rust vanwege die aangetikte pees,en zo gaat het maar steeds weer,zo lijkt ie goed,gaan we alles weer oppakken en zo staat ie weer maanden stil.

malin in begrijp je helemaal hoor,zeker als dinkey eigenlijk altijd heel veel aandacht heeft gehad van jou en dat dat er nu bij inschiet,maar naarmate je ouder wordt merk je dat sommige dingen anders lopen als dat toen je jong was (wat klinkt dit wijs.. Nagelbijten / Gniffelen )

is dinkey ook te rijden???ik weet van vroeger ,toen was er een meisje wat gewoon niet zo groot was,die had ook zo'n shet(en een hele eigenwijze,ze kwam regelmatig echt niet verder als het erf.. Haha! ),maar dat was wel een volwassen meid die veel met die shet deed..

als ik cindy spreek ga ik ze de groeten van jullie allemaal doen,haha en zeggen dat ze meer moet gaan posten Haha!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 12:30

Wat balen dat hij weer iets heeft Femke! Zo gaat het ook eigenlijk vaak met die dieren, als je eenmaal iets hebt....dat heb ik met Iwan toen ook gehad.

Missmuts, komt die nog in het topic? En Laura (loolapelooza)? Ben benieuwd hoe het met Xender gaat Lachen
Iemand enig idee?

Lobke, zadels passen....hou op schei uit... wat een ellende kan dat opleveren. En het kost altijd meer dan begroot Lachen

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 12:46

Lusitano.... gefeliciteerd met je nieuwe lover!! Het is je gegund hoor...lekker geneiter van die vlinders!!

Femke... vervelend van Maes z'n rug. Misschien een oseopaath geen gek idee. Maar het mannetje ziet er wel super uit.(en van voeren alweer een heel stuk witter geworden.)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 12:54

ik denk het hoor dat het in zijn rug zit...

als het goed is gaan we een kabeltje kopen welke van de camera naar de computer kan waardoor we filmpjes kunnen maken en op de pc kunnen zetten,dan zal ik hem wel eens filmen...

en dan gaan we ook slashie filmen,en wessel,hahahaha

wel leuk,maar we moeten even zo'n kabeltje zien te vinden.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:17

lees nog steeds mee
laatste dagen heeeeeeeeel heeeel erg druk gehad ennnnn onze zadels zijn vandaag in productie gegaan ! feest !

femke doe cindy de groetjes

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:26

Cloris: Alegra is flink opgeknapt en wat glimt ze mooi Knipoog

Kjoetie: Wat leuk dat je verhuisd bent , ik hoop dat je het leuk gaat krijgen op je nieuwe plekje. Wel balen van die onsteking, beterschap!
Yip staat trouwens weer mooi op de foto, ze wordt nu echt een dame Haha!

Kimmie261: Hihi, die foto's van Meastro en Slash zijn echt heel grappig. Echt jammer dat Meastro zo vaak last van dingen heeft. Zonde van zo'n mooi paard. Hopelijk is het makkelijk op te lossen met zijn rug.

Lusitano: Wat leuk dat je een nieuwe lover hebt, altijd fijn, verliefd zijn Bloos

Idra: Naar Andalucia Haha! wat leuk! Daat wil ik ook nog wel een keertje naar toe!

Gisteren is mijn oudste nichtje getrouwd, dat was dus feest Haha! Was echt super gezellig en ze had zo'n mooie jurk aan!! Mijn vriendje was mee en die moest voor het eerst de familie ontmoeten Tong uitsteken En hij is gelukkig goedgekeurd Haha!
Ik hoop dat het morgen droog is, want ik heb een buitenrit geplanned met Vicky. Daar is het de afgelopen dagen niet van gekomen, dus dat moet ook maar weer eens gebeuren.

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 20:09

Marit ik ben sinds januari verliefd en het voelt nog steeds geweldig, hij woont hier nu zo goed als, blijft zo verschrikkelijk leuk en zoveel anders als wat ik heb gehad, ben 26 jaar getrouwd geweest, maar had dit nog nooit mee gemaakt, ben inmiddels 5 jaar gelukiig gescheiden, van mijn ex

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 22:08

FEMKEEEEEEEEEEEEEE, wat een foto`s maar ik mis er wel een paar van wessel hoor
koop maar gauw die camera
toen we vorige week naar spanje reden over duitsland dacht ik nog wel aan je en zei tegen me man stoppen hier staat wessel gaan we ff kijken hahahahaha

zo vandaag ook maar ff een nieuwe singel gehaald((leer, prestice ) ben nu helemaal klaar met de spullen van het zadel
hahahah alleen nog een mooi bontje maar volgende week ben ik jarig en ik mocht niet alles al kopen van me mannetje dus wat zal het worden?????

heb ook van die kwick out beugels gekocht,(iemand ervaring mee?) alleen hoop ik dat ik ze nooit nodig heb Bloos

de les met tsjillert ging super er liepen heel wat merrries mee maar het deed hem niet veel hij heeft zich maar een keer laten horen dus wel lief he !!!
volgende week maak ik er een filmpje van ben ik helemaal vergeten Boos! maar die houden jullie tegoed en lekker lopen joh kwam op sommige momenten helemaal rond Haha!
was trots hoor op mijn ventje

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 22:24

haha ,niet weer foto's van wessel...haha ik stik van de foto's van wessel Tong uitsteken

enne als je nou eens naar denemarken ofzo gaat,dan kom je langs ons..naar spanje is naar beneden.. Haha!

je moet richting groningen wil je naar ons rijden,hahha

enne maak jij maar eens foto's van jou knappe paard!! Ja

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 22:32

ach duitsland is groot en we rijden graag om voor wessel
ik zal even morgen foto`s maken van mijn kanjer voor je Knipoog

maar zet ze gerust er maar op hoor !!!!!!!!!geen probleem van die heerlijke wessel Haha!

geef hem maar een dikke knuffel van me
hoe gaat het trouwens met beleren?

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 22:32

Ik lees ook elke dag mee. Maar iedereen gaat zooo hard. En ik heb late dienst dus ben elke dag pas laat thuis.
EN ik wil steeds op iedereen reageren maar dan staan er al weer zoveel pagina's bij haha

marit wat fijn dat je verliefd bent!!! Echt super tof voor je.
Malin: Moeilijk dat van dinkey. Hij heeft toch een speciaal plekje in je hard dus ik hoop dat je een speciaal iemand vind die hem heerlijk kan knuffelen en leuke dingen kan doen.

Fem moeilijk hoor met meastro. Hoe loopt hij nu momenteel?

Idra: zadels passen. Pfff tell me about it. Ik ben 16 zadels verder gekomen na tig weken zoeken en passen. Heb nu een rossner en die zit heerlijk

peetisgreat: wanneer gaan we weer foto's zien van jou kanjer?
Nickyu: gefeliciteerd met het in productie gaan van jullie zadels!
wat kosten ze eigenlijk? ze zien er wel mooi uit zeg!

Lusitana: Hoe gaat het met de kleine.

Sorry als ik mensen vergeten ben! het gaat zoooo hard!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 22:36

nou weinig beleren,hij staat nog te groeien,nee hij gaat naar een africhtingsstal,maar eerst even sparen enzo... Ja

ik weet niet hoe lang ze tijd ervoor nodig gaan hebben namelijk..

maar zodra het kan gaat hij weg,snik,moet ik wesseltje ergens achter gaan laten...het arme schaapje,hahaha

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 22:50

nou hier even wat foto`s niet zoveel van tsjillert die komne morgen of na het weekend dat beloof ik jullie
nu een paar van de vakantie die moest ik er ook nog opzetten he van mijn andere zwarte kanjer
Afbeelding
kijk zo ging mijn venjte toch een beetje mee op reis boven zijn hoofd het bord tarragona,hahaha
Afbeelding
deze hingen op de ijskast
Afbeelding
mijn twee schatjes die wel mee gingen
Afbeelding
hahahah even met tsjillert voor de koets geoefend hij liep niet hard alleen !!
Afbeelding
mijn andere topper
Afbeelding
deze hebben we even gescoord bij een manege waar we waren
Afbeelding
even op bezoek bij een collega trimsalon, leuk om te zien hoor hoe hun daar de honden doen.
Afbeelding waren ook een paar scheetjes van veulens
Afbeelding
lieffffffffffffffffffffffffff
Afbeelding
toch nog een van de zee, strand en zon hahahahaha
ik hoop dat jullie het niet te veel vinden hahaha van onze vakantie

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 22:57

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding hoe vinden jullie de peesbescherming??
Afbeelding frontriempje ??
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
weet niet of jullie het eerste ritje buiten al hadden gezien??

nou femke genoeg tot nu toe Haha! Haha!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 22:59

haha neeeeeeeeeeeee ik wil meer!!!

wat een gave knollie is dat zeg!! Lovers mooi mooi... Tong uitsteken

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 23:06

hahaha nog meer
nou dan kunnen we mss beter een topic openen over tsjillert en wessel samen waar alleen hun foto`s staan anders vervelen we mss nog iemand met die zwarte parels van ons Pling

Haha! Haha! Duivel

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 23:11

Nee, zwarte parels vervelen niet. Ga maar door met plaatsen. Ik lees ondertussen nog steeds mee, maar heb het erg druk. Kom net van mijn werk en ben nu weer bezig voor school. Na het weekend meer rust en dus meer tijd voor jullie. Maar woensdag of donderdag zit ik in Italie tot Pinksteren.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 23:12

Nee hoor, hier blijven jullie Haha! Ik wil ook genieten van jullie mannen Haha!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 23:12

Jeetje...het gaat echt heel hard.

Prachtige fotos van Kimmie. Wat een leuk stel samen. Ik vind maes zo leuk. Hij lijkt in zijn doen en laten nog zo jong van geest. Jammer dat hij lichamelijk af en toe klachten heeft, het zo'n leuk paard.
Maar dat zijn ze bij jou eigenlijk allemaal hahaha.

Mooie fotos voorbij zien komen van Jauke,shire van Chilopoda wat een mooie kanjer zeg, mooie fotos van Alegra en Piropo.

kjoetie is verhuisd, lekker dichterbij je werk geloof ik he.

Yenneke , nog 4 nachtjes slapen en dan komt X-tremo !!!

Lusitano , sterkte met je hondjes. En gefeliciteerd met je nieuwe lover...vertel... Knipoog Haha! Haha! Willen we ook een foto ???

DinkeyGirl , als ik je verhaal lees denk ik dat jij je schuldig voelt tegen over Dinkey. Omdat hij niet meer de aandacht krijgt die hij ooit kreeg maar daar moet jij je niet schuldig over voelen. Op een gegeven moment veranderd je leven gewoon. Ik heb ook een pony naast Jacolien die ik al 17 jaar heb, zij staat op een andere pensionstal omdat mijn nichtje op haar rijd en zij daar haar vriendinnen heeft. Ik schaam me soms dood dat ik daar niet vaker kom, maar ik weet dat mijn nichtje echt super wijs met haar is en goed om haar denkt en mij beld als ze iets niet vertrouwd, dus ik verkeer wat dat betreft in een luxe positie. Maar het knaagt wel af en toe aan me, helemaal als ik daar dan ben en ze heel enthousiast reageerd als ik haar roep heb ik een brok in mijn keel. Het is ook zo'n schatje.
Ze is gisteren 21 geworden maar ziet er nog als een 8 jarige uit.
Ik zou gewoon een leuke meid gaan zoeken die lekker met Dinkey aan keuteld, beetje wandelen, knuffelen, borstelen, er zijn genoeg meiden die dat wel willen hoor.

peetisgreat , leuke vakantie fotos, die laatste met je dochter en jullie hond in het water is leuk !!!
Wat een mooie bouvier ( schrijf ik het goed ? Bloos ) trouwens, zo zie je ze niet vaak meer tegenwoordig. Ik vind dat je ze uberhaupt niet vaak meer ziet trouwens.

Ik ben net terug van de verjaardag van mijn opa, die is maar liefst 89 geworden.
Ik heb de verjaardagen nu ook wel gehad deze week, kan geen gebak meer zien, we hadden deze week 4 verjaardagen. Volgende week ook nog 1.
Verder heb ik niet te vertellen, ik lees braaf mee.
Weltrusten !!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 23:18

En toen stonden er ineens nog een heleboel mooie fotos van tsjillert , je mag zoveel plaatsen als je wilt hoor,verveeld mij zeker niet.Mooie peesbeschermers en frontriem..kan mij ook niet genoeg blingen hahaha, maar ik houdt mij braaf in. Ik heb een frontriem met nep pareltjes gekocht.
Twee maanden geleden kreeg ik van een stalgenootje knal roze peesbeschermers, staat zo lief...maar durf ze buiten niet om te doen hahaha, voel ik me zo barbie met mijn bijna 30 jaar hahahaha.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 23:22

Barbie zijn is leuk hoor Knipoog. Ik heb ook met mijn vorige verzorgpaardje buiten gereden in het roze. Hij was alleen ruin. Maar als er dan iemand op een hengst aankwam, riep die al uit de verte dat het een dekhengst was en ik uit de buurt moest blijven. Snapte het eerst ook niet helemaal. Tot je weer op stal je barbiepaard aanschouwt. Dat zie je niet zo goed vanaf de rug. Gewoon doen hoor. Ik ga ook al richting de 30.

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 23:34

De zwarte parels vervelen totaal niet hoor, vooral foto's blijven plaatsen, ze zijn schiterend